Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stock czy jest poprawny


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 08.07.2014 13:26

Witam mam taki stock:

stock licz_graczy(team) {
	new ile_typa;
	for(new i = 1; i <= maxpl; i++)
		if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == team) ile_typa++;
	
	return ile_typa;
}  

jest on od limitu tt na ilus ct i czy jest on poprawny.

 

EDIT//

maxpl = get_maxplayers(); mam to w kodzie

 

mam taki if:

if((licz_graczy(2) &&(licz_graczy(2) * 7 >= (licz_graczy(1))))

Użytkownik k4x4z5 edytował ten post 08.07.2014 13:38

  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 08.07.2014 13:35

Stock ten ma liczyć ilość graczy w drużynie (team = jakiej drużyny). Zmienna maxpl musi być równa get_maxplayers() albo chociaż 32. 


  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.07.2014 14:45

get_user_team zamień na cs_get_user_team tak dla pewności


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych