Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Problem z jail_freeday

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 WojakRychu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 06.07.2014 07:51

Witam, na dole podam moją zawartość pliku jail_freeday. A więc tak chodzi o to że gdy runda się zacznie przez chwile widnieje napis "Dzisiaj jest FreeDay [CZAS]" potem zmienia się na zbugowany [czas] pisze cały czas że jest tam np. [0:29] i po upływie czasu rundy nikt nie ginie. A jak zmieniłem nazwe wyświetlania w hud na "Zabawa: DZIEN WOLNY" to od razu gdy zacznie się freeday wszysty giną i niewiem co zrobić mój plik na dole.
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
 
new id_freeday;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("jb_cypis/freeday.wav");
}
 
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
jail_remove_game_hud();
}
 
public OnRemoveData(day)
{
jail_remove_game_hud();
}
 
/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
 
//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!
 
setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...
 
//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!
 
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{ 
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
jail_set_prowadzacy(0);
jail_set_prisoners_micro(true, true);
 
setting[0] = 2;
setting[1] = 1;
}
else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
{
szInfo = "";
szInfo2 = "";
 
jail_set_god_tt(false);
jail_set_god_ct(false);
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_tt_hit_ct(false);
 
setting[0] = 0;
setting[1] = 0;
setting[2] = 0;
setting[3] = 0;
setting[4] = 0;
setting[5] = 0;
setting[6] = 0;
setting[7] = 0;
}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
client_cmd(0, "spk jb_cypis/freeday.wav");
 
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(240, "Zabawa: DZIEN WOLNY", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
user_kill(i);
}
}
}

Użytkownik WojakRychu edytował ten post 06.07.2014 07:52

  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 06.07.2014 10:50

Sprawdź teraz:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("jb_cypis/freeday.wav");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    jail_remove_game_hud();
    OnRemoveData(id)
}

public OnRemoveData(day)
{
    jail_remove_game_hud();
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!

setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...

//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
    if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
    {
        jail_set_prowadzacy(0);
        jail_set_prisoners_micro(true, true);
        
        setting[0] = 2;
        setting[1] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[6] = 1;
        setting[7] = 3;
        
        jail_set_god_tt(false);
        jail_set_god_ct(false);
        jail_set_ct_hit_tt(false);
        jail_set_tt_hit_ct(false);
    }
}

public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
    {
        client_cmd(0, "spk jb_cypis/freeday.wav");
        
        jail_open_cele();
        jail_set_game_hud(240, "Koniec freedaya za: ");
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
    {
        for(new i=1; i<=MAX; i++)
        {
            if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
                user_kill(i);
        }
    }
}

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 BeMM

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 06.07.2014 11:12

Skorzystaj z nowego API: http://amxx.pl/topic...ia/#entry612225

Stare API + nowe binarki = Ten bug o którym mowa.


  • +
  • -
  • 1

#4 WojakRychu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 06.07.2014 14:25

BeMM, właśnie się zastanawiałem i skorzystałem z nowego i działa. Ale zapomniałem napisać :D


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych