Witam, mam problem otóż jak mogę dodać aby w statystykach było 0%/100%? + jeszcze staty klasy np
Snajper ma 10 w inteligencje.
I w statach pokazuje się: Inteligencja: 10%/110% bo domyślnie jest 0%/100%.
Mój kod:
public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new grawitacja[60]; new niewidzialnosc[60]; new bogactwo[100]; new tytul[25]; format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1), limit_inteligencji); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), limit_zdrowia); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), limit_wytrzymalosci); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1), limit_kondycji); format(grawitacja, charsmax(kondycja), "Grawitacja: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zmniejsza grawitacje)", grawitacja_gracza[id], limit_grawitacji); format(niewidzialnosc, charsmax(niewidzialnosc), "Niewidzialnosc: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zwieksza niewidzialnosc)", niewidzialnosc_gracza[id], limit_niewidzialnosci); format(bogactwo, charsmax(bogactwo), "Bogactwo: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zwieksza liczbe pieniedzy co runde)", bogactwo_gracza[id], limit_bogactwa); format(tytul, charsmax(tytul), "PUNKTY DO ROZDANIA: %i", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_additem(menu, grawitacja); menu_additem(menu, niewidzialnosc); menu_additem(menu, bogactwo); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_inteligencji) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else ColorChat(id, GREEN, "[mojasssss]^x03 Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowia) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else ColorChat(id, GREEN, "[dsdssdds]^x03 Maxymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosci) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else ColorChat(id, GREEN, "[sddsdsds]^x03 Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycji) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else ColorChat(id, GREEN, "[sdddsds]^x03 Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 4: { if(grawitacja_gracza[id] < limit_grawitacji) { grawitacja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else ColorChat(id, GREEN, "[ddsdsds]^x03 Maxymalny poziom grawitacji osiagniety"); } case 5: { if(niewidzialnosc_gracza[id] < limit_niewidzialnosci) { niewidzialnosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else ColorChat(id, GREEN, "[dsdsdsdsd]^x03 Maxymalny poziom niewidzialnosci osiagniety"); } case 6: { if(bogactwo_gracza[id] < limit_bogactwa) { bogactwo_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else ColorChat(id, GREEN, "[sdsdds]^x03 Maxymalny poziom bogactwa osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }