Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Limit statystyk + Statystyki w klasie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 05.07.2014 17:55

Witam, mam problem otóż jak mogę dodać aby w statystykach było 0%/100%? + jeszcze staty klasy np 

 

Snajper ma 10 w inteligencje.

I w statach pokazuje się: Inteligencja: 10%/110% bo domyślnie jest 0%/100%.

 

Mój kod:

public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new grawitacja[60];
new niewidzialnosc[60];
new bogactwo[100];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1), limit_inteligencji);
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), limit_zdrowia);
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), limit_wytrzymalosci);
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1), limit_kondycji);
format(grawitacja, charsmax(kondycja), "Grawitacja: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zmniejsza grawitacje)", grawitacja_gracza[id], limit_grawitacji);
format(niewidzialnosc, charsmax(niewidzialnosc), "Niewidzialnosc: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zwieksza niewidzialnosc)", niewidzialnosc_gracza[id], limit_niewidzialnosci);
format(bogactwo, charsmax(bogactwo), "Bogactwo: \r%i%%\w/\r%i%% \y(Zwieksza liczbe pieniedzy co runde)", bogactwo_gracza[id], limit_bogactwa);
format(tytul, charsmax(tytul), "PUNKTY DO ROZDANIA: %i", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, grawitacja);
menu_additem(menu, niewidzialnosc);
menu_additem(menu, bogactwo);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
 
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
 
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_inteligencji)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[mojasssss]^x03 Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowia)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[dsdssdds]^x03 Maxymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosci)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[sddsdsds]^x03 Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycji)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[sdddsds]^x03 Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 4:
{
if(grawitacja_gracza[id] < limit_grawitacji)
{
grawitacja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[ddsdsds]^x03 Maxymalny poziom grawitacji osiagniety");
}
case 5:
{
if(niewidzialnosc_gracza[id] < limit_niewidzialnosci)
{
niewidzialnosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[dsdsdsdsd]^x03 Maxymalny poziom niewidzialnosci osiagniety");
}
case 6:
{
if(bogactwo_gracza[id] < limit_bogactwa)
{
bogactwo_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[sdsdds]^x03 Maxymalny poziom bogactwa osiagniety");
}
}
 
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych