Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Błędy w trakcie kompilacji funkcji.

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Drago36, 04.07.2014 17:17

Zmienna "grawitacja_gracza" jest liczbą całkowitą czy dziesiętna (tu wzmianka o liczbie dziesiętnej: gravity)?

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 04.07.2014 16:34

Witam, mam takową funkcję:
 
public ustaw_grawitacje(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new graw = get_user_gravity(id)
new graww = grawitacja_gracza[id];
 
if (graw>99)
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-graww)
}
set_user_armor(id,graww)
}
}
 
i podczas kompilowania pokazuje się błąd tag mismatch...
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
codbyeSkill.sma(652) : warning 217: loose indentation
codbyeSkill.sma(660) : warning 217: loose indentation
codbyeSkill.sma(927) : warning 217: loose indentation
codbyeSkill.sma(1683) : warning 213: tag mismatch
Header size:           5128 bytes
Code size:            55564 bytes
Data size:           379060 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  456136 bytes
 
4 Warnings.
Done.
 
dokładnie to ta linia: 
new graww = grawitacja_gracza[id];
 
 
Za pomoc nagrodzę plusikami smile.png

Użytkownik e-Skill edytował ten post 04.07.2014 16:34

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#2 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 04.07.2014 17:03

if (graw>99)

Nie czasem musi być liczbą całkowitą? 
Przykładowo zamiast 99, 98 ?
Nie ręczę ale takie informacje znalazłem i widziałem, że pomogły. 


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#3 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.07.2014 17:17   Najlepsza odpowiedź

Zmienna "grawitacja_gracza" jest liczbą całkowitą czy dziesiętna (tu wzmianka o liczbie dziesiętnej: gravity)?


  • +
  • -
  • 1

#4 Split

    Programista

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 05.07.2014 00:09

no to co muszę w takim razie zrobić?
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych