Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Komendy updaterate, iinterp po stronie gracza i serwera. Jak to jest?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guxi7

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Podhale
Offline

Napisano 04.07.2014 16:05

Witam.
Mam problem, ponieważ gracze z komendą cl_updaterate 101 widzą mnie jako klatkującego (cl_cmdrate 50), a co jeśli zrobiłbym wymuszanie komendy cl_updaterate 50 na serwerze?

1. Czy będzie taki sam komfort gry? Tzn czy różnica jest odczuwalna? W końcu tu chodzi o tysięczne sekundy.
2. Czy gracze z cl_cmdrate 50 nie będą już klatkować graczom którzy będą miec taki sam cl_updaterate? (50)


cl_cmdrate ustawia ile razy na sekundę CS wysyła informacje do serwera o swoich poczynaniach, a cl_updaterate okresla ile razy na sekundę dostajemy informacje o połozeniu innych graczy.

Na chłopski rozum jezeli cmdrate i updaterate będą takie same to chyba powinno być bez klatek?

Chciałbym jednak zaczerpnąć wiedzy bardziej doswiadczonych :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych