Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzenie czy gracz zginał w wodzie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 02.07.2014 22:22

Witam, mam pytanko czy dało by radę jakoś pobrać czy gracz zginał w wodzie? Oraz czy da się pobrać czy gracz gra na serwerze przez X map ?  I jak byście zrobili sprawdzanie ilość połączeń gracza na serwer, żeby nie działał reconnect i żeby nabijało połączenia np. co 20 min, ja wiem jak to mniej więcej zrobić z połączenia gracza na serwer, ale chciał bym się poradzić.

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.07.2014 22:24

if(pev(id, pev_flags) & FL_INWATER) // gracz jest w wodzie

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 02.07.2014 22:28

if(pev(id, pev_flags) & FL_INWATER) // gracz jest w wodzie

 

O super, thx, czekam na resztę.


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 08.07.2014 16:45

if(pev(id, pev_flags) & FL_INWATER) // gracz jest w wodzie

 

A wiesz może, jak sprawdzić czy ofiara została zgładzona przez admina?


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 08.07.2014 20:07

Co do map:
da sie. Prostu plugin na nvault/text i po sprawie. Co mape powiekszac licznik o 1, a jak wyjdzie to wyzerowac.


Limit polaczen.
Plugin nvault/text powiekszac licznik polaczen o 1 przy client_connect. Jesli jest wiekszy od 20 to kick lub ban na 5 min.

Nie wiem czy o to chodziło xD. Zaraz BlackPerfum mnie oswieci i opieprzy xD
  • +
  • -
  • 0

#6 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 08.07.2014 21:14

Zaraz BlackPerfum mnie oswieci i opieprzy

Jak się prosisz to dobrze.
 

czy da się pobrać czy gracz gra na serwerze przez X map

Stanowczo nie polecam takiego sprawdzania gdyż żaden sposób nie jest idealny aby to dokładnie sprawdzić a ten najbardziej dokładny opiera się na przegranym czasie w danej mapie dlatego od razu mówię że lepiej rboić liczniki w stylu "czy gracz ma przegrane x godzin/minut na serwerze" o czywiście można ten czas podzielić przez mp_timeleft dzięki czemu wyjdzie nam taki pseudo licznik map co też nie jest zbyt dobre gdyż gracz wchodzi na 10 map ale na 2~4 minuty a ma w statystykach że przegrał tylko 1 mapę sad.png Zatem najlepszym sposobem jest sprawdzanie ile gracz przegrał czasu na serwerze
 

A wiesz może, jak sprawdzić czy ofiara została zgładzona przez admina?

Bez łapania logów które można zmieniać może byc ciężko.Możesz przerobić plugin admincmd gdyż w nim jest funkcja odpowiedzialna za slay'a Można zrobić najwyżej coś takiego:
//w plugin_init
register_concmd("amx_slay", "LapiemyKomende", ADMIN_SLAY)

//Gdzies dalej

public LapiemyKomende(id, level, cid)
{
	if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new arg[32]
	read_argv(1, arg, 31)
	new player = cmd_target(id, arg, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_ALLOW_SELF | CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
	
	if (!player)	return PLUGIN_HANDLED_MAIN
	
	//Ty mamy zlapanego slay'a
	SlayPlayer(player,id)
}

SlayPlayer(IdGracza,IdAdmina)

Co do map:
da sie. Prostu plugin na nvault/text i po sprawie. Co mape powiekszac licznik o 1, a jak wyjdzie to wyzerowac.

Gracz wejdzie na 1 sek akurat na zakończenie mapy i dostaje do statystyk 1 pkt a był tylko sekundę na serwerze no super pomysł haha.gif
 

I jak byście zrobili sprawdzanie ilość połączeń gracza na serwer, żeby nie działał reconnect i żeby nabijało połączenia np. co 20 min, ja wiem jak to mniej więcej zrobić z połączenia gracza na serwer, ale chciał bym się poradzić.

W client_connect dodajesz do aktualnej liczby połączeń 1 oraz obok tej jedynki zapisujesz aktualny czas (polecam za pomocą SQL) oraz robisz set_taska na 20 min ale robisz to wszystko jeśli pobrany czas jest równy/większy niż 20 min a w tasku robisz to samo co w client_connect (czyli tam tez sprawdzasz czy mineło 20 min) Zapisujesz jakimkolwiek sposobem np. vault/nvault/sql/do pliku ale oczywiście polecam SQL'a gdyż może kiedyś ci się zamarzyć coś większego a w SQL'u jest banalnie aktualne dane przerabiać haha.gif
 

Jesli jest wiekszy od 20 to kick lub ban na 5 min.

Za co ban ?? Za to że zrobił reconnect bez przesady haha.gif Mi osobiście często net się rozłącza i bardzo nie lubię jak ktoś ma na serwerze takie badziewne pluginy.
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych