Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

przerobienie i Dodanie menu wybory gracza do pluginu.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kotlet123

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:zlef
Offline

Napisano 02.07.2014 17:54

Witam chciał bym prosić o dopisanie i przerobienie pluginu. Chciał bym aby to wyglądał tak po wpisaniu komendy pojawią się wszyscy gracze klikamy i wpisujemy liczbe ammo packs. Za pomoc lecą Duże ++

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Donate Ammo Packs"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "r1laX , PomanoB"

new g_UserTotalAmmo[33]
new g_CvarAllowDonate
new SayText


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	g_CvarAllowDonate = register_cvar("zp_stats_allow_donate", "1")
	
	register_clcmd("say", "handleSay")
	register_clcmd("say_team", "handleSay")
	
	register_event("HLTV", "RoundStart", "a", "1=0", "2=0")

	SayText = get_user_msgid("SayText")

}

public RoundStart()
{
	if (get_pcvar_num(g_CvarAllowDonate))
		set_task(2.2, "MsgOnRoundStart")
		
}

public MsgOnRoundStart()
{
	if(get_pcvar_num(g_CvarAllowDonate))
		client_printcolor(0, "!g[ZP] !yAby przekazac ap dla graczy wpisz /daj")
		
}

public handleSay(id)
{
	new args[64]
	
	read_args(args, charsmax(args))
	remove_quotes(args)
	
	new arg1[16]
	new arg2[32]
	
	strbreak(args, arg1, charsmax(arg1), arg2, charsmax(arg2))
	if (get_pcvar_num(g_CvarAllowDonate) && equal(arg1,"/daj", 7))
		donate(id, arg2)
	
}

public donate(id, arg[])
{
	new to[32], count[10]
	strbreak(arg, to, 31, count, 9)
	
	if (!to[0] || !count[0])
	{
		client_printcolor(id, "!g[ZP] !yWpisz: say /daj <nick> <ilosc>")
		return
	}
	new ammo_sender = zp_get_user_ammo_packs(id)
	new ammo
	if (equal(count, "all"))
		ammo = ammo_sender
	else
		ammo = str_to_num(count)
	if (ammo <= 0)
	{
		client_printcolor(id, "!g[ZP] !yZle napisana komenda")
		return
	}
	ammo_sender -= ammo
	if (ammo_sender < 0)
	{
		ammo+=ammo_sender
		ammo_sender = 0
		
	}
	new reciever = cmd_target(id, to, (CMDTARGET_ALLOW_SELF))
	if (!reciever || reciever == id)
	{
		client_printcolor(id, "!g[ZP] !yPlayer !g%s !yo tym nicku nie znaleziono na serwerze!", to)
		return
	}
	
	zp_set_user_ammo_packs(reciever, zp_get_user_ammo_packs(reciever) + ammo)
	g_UserTotalAmmo[reciever] += ammo
	zp_set_user_ammo_packs(id, ammo_sender)
	new aName[32], vName[32]
	
	get_user_name(id, aName, 31)
	get_user_name(reciever, vName, 31)
	
	set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 6.0)
	show_hudmessage(0, "%s przekazal %d Ammo Packi dla %s!", aName, ammo, vName)
	
}

stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[191]
	vformat(msg, 190, input, 3)
	
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // Green Color
	replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // Default Color
	replace_all(msg, 190, "!t", "^3") // Team Color
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch") 
	{
		for ( new i = 0; i < count; i++ )
		{
			if ( is_user_connected(players[i]) )
			{
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, players[i])
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg);
				message_end();
			}
		}
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik kotlet123 edytował ten post 02.07.2014 17:55

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych