Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

Klasa human dla admina

zombie plague 5.0

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 swipe

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2014 12:21

Mógłby ktoś przerobić kod aby podana klasa była dla admina (flaga t)

 

#include < amxmodx>
#include < fun >
#include < zp50_class_human >
#include < zp50_core >
#include < zp50_colorchat >
#include < cstrike >

// Raptor Human Attributes
new const humanclass2_name[ ] = "Raptor Human"
new const humanclass2_info[ ] = "xxx"
new const humanclass2_models[ ][ ] = { "terror" }
const humanclass2_health = 100
const Float:humanclass2_speed = 1.1
const Float:humanclass2_gravity = 1.0

new g_HumanClassID, cvar_armor

public plugin_precache( )
{
register_plugin( "[ZP] Class: Human: Pounder", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team" )

g_HumanClassID = zp_class_human_register( humanclass2_name, humanclass2_info, humanclass2_health, humanclass2_speed, humanclass2_gravity )

for( new index = 0; index < sizeof humanclass2_models; index++ )
{
zp_class_human_register_model( g_HumanClassID, humanclass2_models[ index ] )
}

cvar_armor = register_cvar( "zp_class_human_armorer", "65" )
}

public zp_fw_core_spawn_post( id )
{
if( zp_class_human_get_current( id ) == g_HumanClassID )
{
set_task( 1.0, "setArmor", id + 999999 )
}
}

public setArmor( tid )
{
new cvar, id = tid - 999999

cvar = get_pcvar_num( cvar_armor )

zp_colored_print( id, "You are using^x04Armorer hclass^x01, you now have^x04%s^x01 armor.", cvar )
cs_set_user_armor( id, cvar, CS_ARMOR_KEVLAR )
}
 

 Z góry dziękuję.


  • +
  • -
  • 0

#2 swipe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2014 13:36

Po wielu próbach udało mi się samemu rozwiązać problem, jeżeli ktoś w przyszłości będzie miał podobny problem niech napisze do mnie.

 

Temat do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych