Cześć, jak wywołać koniec rundy przy pomocy ExecuteForward? Mógłby ktoś dać przykładowy kod?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Wywołanie Końca rundy za pomocą ExecuteForward
#1
Napisano 30.06.2014 09:53
#2
Napisano 30.06.2014 10:13
Cześć, jak wywołać koniec rundy przy pomocy ExecuteForward? Mógłby ktoś dać przykładowy kod?
Za pomocą ExecuteForward jedynie wywołasz daną funkcję w innym pluginie tzn. nie wywołasz końca rundy. Dodatkowo polecam callfunc_begin
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji

Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują

#3
Napisano 30.06.2014 19:45
Dzięki Można zamknać.
Jednak nie.. Jak wywołać koniec rundy zatem? Żeby runda się skończyła.
Użytkownik Niidek edytował ten post 30.06.2014 19:58
#4
Napisano 30.06.2014 20:29
#5
Napisano 30.06.2014 20:41
Biorę takie rozwiązanie pod uwagę lecz chciałem tego uniknąć. No cóż, chyba jednak muszę tak zrobić. Można zamknąć.Hmm. Mozna by zabic wszystkich i odjąć im jeden dead.
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 01.07.2014 13:41
#6
Napisano 01.07.2014 09:11
1. Zabij wszystkich z co najmniej jednej drużyny
Wady: Przybyje im deadów jeśli nie zrobisz tego prawidłowo.
Sposób 2.
1. Utwórz w jednej z drużyn fake gracza
2. Przerzuć wszystkich do 2 drużyny
3. Zabij fake gracza.
Wady: trochę zabawy
Sposób 3.
Orpheu
Gotowe rozwiązanie:
https://forums.allie...d.php?p=1122356
Możesz sobie z niego wyciągnąć kod odpowiedzialny za wymuszenie końca rundy i zrobić z nim co chcesz

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#7
Napisano 01.07.2014 09:17
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji

Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują

#8
Napisano 01.07.2014 09:38
ad 1.
Czy zabijajac wszystkich z damagebits bomby to doda im dead? DMG_BLAST (?)
#9
Napisano 01.07.2014 12:11
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#10
Napisano 17.07.2014 12:44
#11
Napisano 17.07.2014 12:52
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych