Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywołanie Końca rundy za pomocą ExecuteForward


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 30.06.2014 09:53

Cześć, jak wywołać koniec rundy przy pomocy ExecuteForward? Mógłby ktoś dać przykładowy kod?


  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 30.06.2014 10:13

Cześć, jak wywołać koniec rundy przy pomocy ExecuteForward? Mógłby ktoś dać przykładowy kod?

Za pomocą ExecuteForward jedynie wywołasz daną funkcję w innym pluginie tzn. nie wywołasz końca rundy. Dodatkowo polecam callfunc_begin


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 Niide

    *** it I'm done

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 30.06.2014 19:45

Dzięki :) Można zamknać.

 

Jednak nie.. Jak wywołać koniec rundy zatem? Żeby runda się skończyła.

 


Użytkownik Niidek edytował ten post 30.06.2014 19:58

  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 30.06.2014 20:29

Hmm. Mozna by zabic wszystkich i odjąć im jeden dead.
  • +
  • -
  • 1

#5 Niide

    *** it I'm done

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 30.06.2014 20:41

Hmm. Mozna by zabic wszystkich i odjąć im jeden dead.

Biorę takie rozwiązanie pod uwagę lecz chciałem tego uniknąć. No cóż, chyba jednak muszę tak zrobić. Można zamknąć.

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 01.07.2014 13:41

  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.07.2014 09:11

Sposób 1.

1. Zabij wszystkich z co najmniej jednej drużyny

Wady: Przybyje im deadów jeśli nie zrobisz tego prawidłowo.

Sposób 2.

1. Utwórz w jednej z drużyn fake gracza
2. Przerzuć wszystkich do 2 drużyny
3. Zabij fake gracza.

Wady: trochę zabawy

Sposób 3.

Orpheu

Gotowe rozwiązanie:
https://forums.allie...d.php?p=1122356
Możesz sobie z niego wyciągnąć kod odpowiedzialny za wymuszenie końca rundy i zrobić z nim co chcesz ;)
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#7 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 01.07.2014 09:17

Zawsze także możesz pokombinować nad takim pseudo końcem rundy (i początkiem następnej) co wbrew pozorom nie jest takie trudne ;D
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.07.2014 09:38

@Gwyn

ad 1.
Czy zabijajac wszystkich z damagebits bomby to doda im dead? DMG_BLAST (?)
  • +
  • -
  • 0

#9 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.07.2014 12:11

Hmm... nie badałem tego nigdy. Nie wiem jednak czy jest sens bawić się z DMG_BLAST, skoro w 3. jest gotowe, prawie idealne rozwiązanie...
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#10 Niide

    *** it I'm done

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 17.07.2014 12:44

Dzięki za pomoc. Jak wrócę do domu to się z tym pobawię. Mozna zamknac.
  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#11 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 17.07.2014 12:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych