Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o przerobienie VIP

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 eNesPL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.06.2014 20:04

Witam czy może ktoś dodać tutaj anty HeadShoot?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[]   = "VIP";
new const opis[]    = "Wszystko dowiesz sie co ma pod komenda /vip";
new const bronie    = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 60;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

new skoki[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
    {
        client_print(id, print_chat, "[VIP] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ZmienUbranie(id, 0);
    cs_set_user_defuse(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
    set_task(20.0, "DajHE", id+857, _, _, "b")
    
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id){
    ZmienUbranie(id, 1);
    ma_klase[id] = false;
    remove_task(id+857);
}


public DajHE(id)
{
    id-=857
    new granat[] = { CSW_HEGRENADE }
    
    if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || sprawdz_bronie(id, granat)) return PLUGIN_CONTINUE
    
    cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

stock bool:sprawdz_bronie(id, disallowed[], ile = sizeof(disallowed)) {
    new weapons[32], num, pwpns, bool:has = false;
    pwpns = get_user_weapons(id, weapons, num);
    for(new i=0; i<ile; i++) {
        if(pwpns & (1<<disallowed[i])) {
            has = true;
            break;
        }
    }
    return has;
}

public Death(id) //Oto nasz event
{
    new attacker = read_data(1);
    if(!is_user_connected(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(!ma_klase[attacker])
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+5); //wartosc 20 zmieniamy (Tyle dodatkowego expa)
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AUG && damagebits & DMG_BULLET)
        
    cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
    
    if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 5) == 1)
        
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    
    
    return HAM_IGNORED;
    
}

public ShowMotd(id){
    show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o Klasie VIP");
}

public ZmienUbranie(id,reset)

{
    if (!is_user_connected(id))
    return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if (reset)
    cs_reset_user_model(id);
    else
    {
        new num = random_num(0,3);
        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new flags = pev(id, pev_flags);
    
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;///Tu zmieniamy ilosc skokow
    
    return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 30.06.2014 10:41

Proszę może zadziała

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[]   = "VIP";
new const opis[]    = "Wszystko dowiesz sie co ma pod komenda /vip";
new const bronie    = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 60;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

new skoki[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
    register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
    {
        client_print(id, print_chat, "[VIP] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ZmienUbranie(id, 0);
    cs_set_user_defuse(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
    set_task(20.0, "DajHE", id+857, _, _, "b")
    
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id){
    ZmienUbranie(id, 1);
    ma_klase[id] = false;
    remove_task(id+857);
}


public DajHE(id)
{
    id-=857
    new granat[] = { CSW_HEGRENADE }
    
    if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || sprawdz_bronie(id, granat)) return PLUGIN_CONTINUE
    
    cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

stock bool:sprawdz_bronie(id, disallowed[], ile = sizeof(disallowed)) {
    new weapons[32], num, pwpns, bool:has = false;
    pwpns = get_user_weapons(id, weapons, num);
    for(new i=0; i<ile; i++) {
        if(pwpns & (1<<disallowed[i])) {
            has = true;
            break;
        }
    }
    return has;
}

public Death(id) //Oto nasz event
{
    new attacker = read_data(1);
    if(!is_user_connected(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(!ma_klase[attacker])
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+5); //wartosc 20 zmieniamy (Tyle dodatkowego expa)
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AUG && damagebits & DMG_BULLET)
        
    cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
    
    if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 5) == 1)
        
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    
    
    return HAM_IGNORED;
    
}

public ShowMotd(id){
    show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o Klasie VIP");
}

public ZmienUbranie(id,reset)

{
    if (!is_user_connected(id))
    return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if (reset)
    cs_reset_user_model(id);
    else
    {
        new num = random_num(0,3);
        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new flags = pev(id, pev_flags);
    
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;///Tu zmieniamy ilosc skokow
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
    if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
        return FMRES_IGNORED;
    
    new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
    
    if(!is_user_connected(iHit))
        return FMRES_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[iHit])
        return FMRES_IGNORED;
    
    set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
    
    return FMRES_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych