Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

asysta i zemsta od ilu hp daje asyste


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Basturek

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wołomin
Offline

Napisano 29.06.2014 18:15

Witam,

mam pytanie jak zrobić ograniczenie żeby np dopiero od 50 % zabranych hp przeciwnikowi ten drugi dostaje asyste i fraga kodzik podaje poniżej

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <fun>
 
#define VERSION "0.1"
 
#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))

new bool:g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];
 
public plugin_init() {
	register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
 
	register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}
 
public newRound()
{
	for(new i = 0;i <= MAX;i++){
		for(new j = 0;j <= MAX;j++)
			g_bAsysta[i][j] = false;
	}
}

public client_connect(id){
	for(new j = 0;j <= MAX;j++)	g_bAsysta[id][j] = false;
}
 
public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
	if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && !g_bAsysta[iAttacker][iVictim] && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
		g_bAsysta[iAttacker][iVictim] = true;
 
	return HAM_IGNORED;
}
 
public eventDeath(){
	new iKiller = read_data(1);
	new iVictim = read_data(2);
 
	if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
	{
		new sName[32];
		get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
		
		for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
			if(i == iKiller)	continue;
 
			if(g_bAsysta[i][iVictim]){		
 
				set_hudmessage(255, 16, 255, -1.0, 0.30, 0, 2.0, 2.0, 0.05, 0.05, 4)
				show_hudmessage(i, "Asystowales w zabiciu gracza %s^n^n+ 1 Frag", sName);

				set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
			}
 
			g_bAsysta[i][iVictim] = false;
		}
	}
}






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych