←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Obrazenia w CoD | cod_inflict...


Najlepsza odpowiedź BlackPerfum 29.06.2014 13:41

A czy nie powinno to byc DMG_CODSKILL ? Bo w codmod.inc jest cos takiego zdefiniowane.

Alez to nie ma różnicy czy to będzie DMG_CODSKILL czy coś innego ważne by nie posiadało dwóch bitów 1<<1(strzał) i 1<<24(he) (no najlepiej nie zadawać żadnego dotychczas zdefiniowanego)
 

ad 3. A nie wystarczy samo ExecuteHamB(Ham_Killed, vid, kid, 1) ?

Nie raz na parę razy wcześniej gracz umiera niż zostanie ustawione pdata dlatego samemu zacząłem je ustawiać biggrin.png

 

Tak właściwie to dlaczego ta ikonka sie taka niepoprawna robi? Przeciez obrazenia zadaje gracz z jego broni. Wystarczy ustawic chyba damagebits..

Bo nie informujemy ham'a o tym czym zabijamy gracza. Ta funkcja została stworzona z zmyślą o zabiajania go czymś innym niż normalnymi broniami dlatego classname byt'u zabijającego (którego właścicielem jest gracz który zabija) jest "world" sad.png O dziwo nie tylko w deathmsg jest takie samo classname
 

Jakich błędów? Nie gram na CoD'ach ( chyba ze na swoim ). Powiedz jaka jest ta różnica.

Błędy np. takie że dostaniemy minimalnie więcej expa niż powinniśmy lub zabierze nam mniej wytrzymałości przedmiotu niż powinno kwasny.gif Takiego typu błędy
 

ad 5. A nie mozna za pomoca cod_inflict_damage tego rozwiazac?

Rozwiązaniem by było przerobieniem całkowicie tej funkcji a wtedy rezultat będzie taki sam jak używanie: ExecuteHamB do zadawania dmg i SetHamParamFloat do modyfikowania dmg
 

6. Zmienna statyczna tez jest niszczona po wykonaniu funkcji? Jakie zastosowanie to ma praktyczne?

Nie ale być może wartość tej zmiennej zmiania adres ale nigdy tego nie sprawdzałem. Np. nie musisz co 1/x sec robić y zmiennych w think'ach wszystkich bytów nad którymi operujesz. Wystarczy że raz utworzysz stałą
 

7. Jaka jest roznica miedzy const a new const?

Ja zauważyłem tylko jedną (może być więcej):

• Jeśli użyjesz new const to nie musisz od razu przy tworzeniu nadawać zmiennej wartość to znaczy ta Stała tak naprawdę jest zmienną gdyż może (podczas wykonywania kodu) zawierać dwie różne wartości albo x albo 0. 0 to jej standardowa wartość a x to nadana przez ciebie. Jak już takiej stałej nadasz wartość to już nie możesz tej wartości zmienić sad.png Niestety nadać wartośc takiej zmiennej nie jest łatwo (podczas wykonywania kodu nie przy tworzeniu). Ngdy nie sprawdzałem jak ale wiem że się da ;d

• Jeśli użyjesz const to musisz od razu nadać swojej stałej wartość a zatem może miec ona zawsze tylko jedną wartość tą którą ty jej nadajesz
.

Przez ta różnicę stałą new const nie można użyć przy tworzeniu tablicy jako ilośc komórek sad.png Jest tam ich Przejdź do postu

  • +
  • -
BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 30.06.2014

Jeśli uzywasz ExecuteHamB to tak jeśli ExecuteHam to nie najlepiej pokaż kod xD

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 30.06.2014

Nie mam kodu :)

W silnuki mam B
a w perku tez bedzie B

tak wogóle to B jest lepsze niz zwykle. A do czego moze sie przydac ExecuteHam
Odpowiedz

  • +
  • -
BlackPerfum - zdjęcie BlackPerfum 30.06.2014

tak w ogóle to B jest lepsze niz zwykle

Nie jest lepsze jest inne i służy do czego innego.
 
Kompatybilność nie zawsze jest wymagana a czasem nawet jest zła dlatego CZASEM można użyć ExecuteHam. Możesz tego użyć hmm np. do ustawiania broni graczu/ukrywaniu jej/wyrzucaniu/pobieraniu informacji/itd
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 30.06.2014

Dobra.
dzięki za wszystko. Jeszcze musze sie dowiedziec o SetHamParamFloat, ale to nie w tym temacie :)
Odpowiedz