Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Obrazenia w CoD | cod_inflict_damage() & 1/x broni & dodatkowe dmg


Najlepsza odpowiedź BlackPerfum , 29.06.2014 13:41

A czy nie powinno to byc DMG_CODSKILL ? Bo w codmod.inc jest cos takiego zdefiniowane.

Alez to nie ma różnicy czy to będzie DMG_CODSKILL czy coś innego ważne by nie posiadało dwóch bitów 1<<1(strzał) i 1<<24(he) (no najlepiej nie zadawać żadnego dotychczas zdefiniowanego)
 

ad 3. A nie wystarczy samo ExecuteHamB(Ham_Killed, vid, kid, 1) ?

Nie raz na parę razy wcześniej gracz umiera niż zostanie ustawione pdata dlatego samemu zacząłem je ustawiać biggrin.png

 

Tak właściwie to dlaczego ta ikonka sie taka niepoprawna robi? Przeciez obrazenia zadaje gracz z jego broni. Wystarczy ustawic chyba damagebits..

Bo nie informujemy ham'a o tym czym zabijamy gracza. Ta funkcja została stworzona z zmyślą o zabiajania go czymś innym niż normalnymi broniami dlatego classname byt'u zabijającego (którego właścicielem jest gracz który zabija) jest "world" sad.png O dziwo nie tylko w deathmsg jest takie samo classname
 

Jakich błędów? Nie gram na CoD'ach ( chyba ze na swoim ). Powiedz jaka jest ta różnica.

Błędy np. takie że dostaniemy minimalnie więcej expa niż powinniśmy lub zabierze nam mniej wytrzymałości przedmiotu niż powinno kwasny.gif Takiego typu błędy
 

ad 5. A nie mozna za pomoca cod_inflict_damage tego rozwiazac?

Rozwiązaniem by było przerobieniem całkowicie tej funkcji a wtedy rezultat będzie taki sam jak używanie: ExecuteHamB do zadawania dmg i SetHamParamFloat do modyfikowania dmg
 

6. Zmienna statyczna tez jest niszczona po wykonaniu funkcji? Jakie zastosowanie to ma praktyczne?

Nie ale być może wartość tej zmiennej zmiania adres ale nigdy tego nie sprawdzałem. Np. nie musisz co 1/x sec robić y zmiennych w think'ach wszystkich bytów nad którymi operujesz. Wystarczy że raz utworzysz stałą
 

7. Jaka jest roznica miedzy const a new const?

Ja zauważyłem tylko jedną (może być więcej):

• Jeśli użyjesz new const to nie musisz od razu przy tworzeniu nadawać zmiennej wartość to znaczy ta Stała tak naprawdę jest zmienną gdyż może (podczas wykonywania kodu) zawierać dwie różne wartości albo x albo 0. 0 to jej standardowa wartość a x to nadana przez ciebie. Jak już takiej stałej nadasz wartość to już nie możesz tej wartości zmienić sad.png Niestety nadać wartośc takiej zmiennej nie jest łatwo (podczas wykonywania kodu nie przy tworzeniu). Ngdy nie sprawdzałem jak ale wiem że się da ;d

• Jeśli użyjesz const to musisz od razu nadać swojej stałej wartość a zatem może miec ona zawsze tylko jedną wartość tą którą ty jej nadajesz
.

Przez ta różnicę stałą new const nie można użyć przy tworzeniu tablicy jako ilośc komórek sad.png Jest tam ich Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
23 odpowiedzi w tym temacie

#21 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 30.06.2014 10:37

Jeśli uzywasz ExecuteHamB to tak jeśli ExecuteHam to nie najlepiej pokaż kod xD


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#22 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 30.06.2014 10:44

Nie mam kodu :)

W silnuki mam B
a w perku tez bedzie B

tak wogóle to B jest lepsze niz zwykle. A do czego moze sie przydac ExecuteHam
  • +
  • -
  • 0

#23 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 30.06.2014 11:15

tak w ogóle to B jest lepsze niz zwykle

Nie jest lepsze jest inne i służy do czego innego.
 
Kompatybilność nie zawsze jest wymagana a czasem nawet jest zła dlatego CZASEM można użyć ExecuteHam. Możesz tego użyć hmm np. do ustawiania broni graczu/ukrywaniu jej/wyrzucaniu/pobieraniu informacji/itd
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#24 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 30.06.2014 11:28

Dobra.
dzięki za wszystko. Jeszcze musze sie dowiedziec o SetHamParamFloat, ale to nie w tym temacie :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych