[FIX] Naprawa zacinających się karabinów p...
Puchate
30.07.2014
Sprawdź, zobacz, różnie bywa, nie ma reguły. Jest spora szansa że wszystko będzie ok.
tytusek
18.08.2014
niestety nie testowałem
bo na 5787 nie działa HUD COD MOD'a wiec zostaje przy 6027 a te scinki co mialy byly od wymuszania komendy cl_lw 0 , wyłączyłem ten plugin odpowiedzialny za to wymuszanie i gracz mi mówił ze nie ma już lagów
Puchate
20.08.2014
Na serwerach publicznych aby móc grać normalnie potrzebne jest cl_lw 1.
cl_lw 0 wymusza odpowiedź serwera na temat wystrzelonych pocisków, co daje odczucie lepszego recoilu, lecz w tym trybie moduł kompensacji lagów w hlds jest wyłączany dla danego gracza. Aby nie czuć laga przy strzelaniu trzeba mieć bardzo niskie pingi rzędu niecałych 10ms, więc na serwerach PUB jest to komenda nieprzydatna. Dzieje się tak gdyż gracz musi dostać odpowiedź od serwera aby dokończyć strzał (przypominam że naboje w HL nie istnieją).
Edited by Puchate, 20.08.2014 02:42.
tytusek
27.08.2014
Na serwerach publicznych aby móc grać normalnie potrzebne jest cl_lw 1.
cl_lw 0 wymusza odpowiedź serwera na temat wystrzelonych pocisków, co daje odczucie lepszego recoilu, lecz w tym trybie moduł kompensacji lagów w hlds jest wyłączany dla danego gracza. Aby nie czuć laga przy strzelaniu trzeba mieć bardzo niskie pingi rzędu niecałych 10ms, więc na serwerach PUB jest to komenda nieprzydatna. Dzieje się tak gdyż gracz musi dostać odpowiedź od serwera aby dokończyć strzał (przypominam że naboje w HL nie istnieją).
yhym dzięki a powiedz mi jeszcze jedno czy jest to dobre ustawienie komend bo jeszcze kilka wymuszam
Puchate
27.08.2014
A czemu chcesz to komus wymuszac? Osobiscie nienawidze bujania broni podczas chodzenia i serwer wymuszajacy takie wartosci opuscilbym od razu.
GwynBleidD
28.08.2014
tytusek
29.08.2014
Dopuszczalne powinno być wyłącznie wymuszanie komend, które mają wpływ na rozgrywkę innych graczy na serwerze. Bo to już powoli podchodzi pod bindowanie graczowi klawiszy...
A czemu chcesz to komus wymuszac? Osobiscie nienawidze bujania broni podczas chodzenia i serwer wymuszajacy takie wartosci opuscilbym od razu.
yhym skoro te komendy gorzej działają na graczy to je usune , w jakimś pluginie znalazłem te komendy ... i do swojego dodałem
GwynBleidD
30.08.2014
A jeśli znajdziesz plugin, który robi coś złośliwego i będą w nim "jakieś" komendy to też dodasz do swojego pluginu?
Puchate
02.09.2014
Mam dobre wiesci
- na wersje engine 6027 oraz 6132 mam plugin ktory moze pomoc z zacinajacymi sie karabinami, znajduje sie on w zalaczniku
- w wersji 6153 serwera blad z zacinajacymi karabinami nie powinien sie juz pojawiac
Moze sie zdarzyc jednak ze i na 6153 bedzie wymagane zainstalowanie pluginu.
Attached Files
Edited by Puchate, 02.09.2014 12:17.
GwynBleidD
02.09.2014
Puchate
02.09.2014
po
Przed Na to wyglada
Dzis będę testowac wersje 6153 na serwerze produkcyjnym, przy okazji dodalem paczke z engine 6153 do poprzedniego postu.
Edited by Puchate, 02.09.2014 12:19.
Puchate
03.09.2014
Update pluginu, w tamtym jakies dziwne rzeczy sie pokopiowaly
Attached Files
Misiu.
20.11.2014
Nie widzę zmian po wgraniu pluginu, ale te niemiłe logi.
L 11/20/2014 - 09:57:35: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve classtype for "WEAPON_AK47", hook for "BeforeGetNextAttackDelay" not active. L 11/20/2014 - 09:57:35: [AMXX] Run time error 10 (plugin "weapon_shot_bugfix.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled! L 11/20/2014 - 09:57:35: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
DarkGL
02.12.2014
To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
d0naciak
25.12.2015
Poprawiony, ale osobiście nie testowałem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Weapon Shot Bugfix" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AMXX Community" #define m_flLastFireTime_Win32 79 #define m_flLastFireTime_LinuxDiff 4 public plugin_init () { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_aug" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_awp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_awp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_c4" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_c4" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_deagle" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_elite" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_fiveseven" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_flashbang" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_flashbang" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_g3sg1" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_glock18" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_hegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_hegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m249" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m3" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_Reload, "weapon_m3" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m4a1" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_mac10" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_mp5navy" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_p228" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_p90" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_scout" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_scout" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_sg550" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_sg552" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_smokegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_smokegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_tmp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ump45" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_usp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_famas" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_galil" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_xm1014" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_Reload, "weapon_xm1014" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); } public BeforeGetNextAttackDelay ( const iEntity) { set_pdata_float (iEntity, m_flLastFireTime_Win32, 0.0 , m_flLastFireTime_LinuxDiff); }
A i problem występuje także na binarkach 6153, więc każdy z binarkami 5787 i wyższymi powinien mieć ten plugin