←  Artykuły i Instrukcje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[FIX] Naprawa zacinających się karabinów p...

  • +
  • -
Puchate's Photo Puchate 30.07.2014

Sprawdź, zobacz, różnie bywa, nie ma reguły. Jest spora szansa że wszystko będzie ok.

Quote

  • +
  • -
Puchate's Photo Puchate 11.08.2014

I jak testy?

Quote

  • +
  • -
tytusek's Photo tytusek 18.08.2014

niestety nie testowałem 

bo na 5787 nie działa HUD COD MOD'a wiec zostaje przy 6027 a te scinki co mialy byly od wymuszania komendy cl_lw 0 , wyłączyłem ten plugin odpowiedzialny za to wymuszanie i gracz mi mówił ze nie ma już lagów 

Quote

  • +
  • -
Puchate's Photo Puchate 20.08.2014

Na serwerach publicznych aby móc grać normalnie potrzebne jest cl_lw 1. 

 

cl_lw 0 wymusza odpowiedź serwera na temat wystrzelonych pocisków, co daje odczucie lepszego recoilu, lecz w tym trybie moduł kompensacji lagów w hlds jest wyłączany dla danego gracza. Aby nie czuć laga przy strzelaniu trzeba mieć bardzo niskie pingi rzędu niecałych 10ms, więc na serwerach PUB jest to komenda nieprzydatna. Dzieje się tak gdyż gracz musi dostać odpowiedź od serwera aby dokończyć strzał (przypominam że naboje w HL nie istnieją).


Edited by Puchate, 20.08.2014 02:42.
Quote

  • +
  • -
tytusek's Photo tytusek 27.08.2014

Na serwerach publicznych aby móc grać normalnie potrzebne jest cl_lw 1. 

 

cl_lw 0 wymusza odpowiedź serwera na temat wystrzelonych pocisków, co daje odczucie lepszego recoilu, lecz w tym trybie moduł kompensacji lagów w hlds jest wyłączany dla danego gracza. Aby nie czuć laga przy strzelaniu trzeba mieć bardzo niskie pingi rzędu niecałych 10ms, więc na serwerach PUB jest to komenda nieprzydatna. Dzieje się tak gdyż gracz musi dostać odpowiedź od serwera aby dokończyć strzał (przypominam że naboje w HL nie istnieją).

yhym dzięki a powiedz mi jeszcze jedno czy jest to dobre ustawienie komend bo jeszcze kilka wymuszam

 

client_cmd( id , "cl_bob 0.01" )
client_cmd( id , "cl_bobcycle 0.8" )
client_cmd( id , "cl_bobup 0.5" )
Quote

  • +
  • -
Puchate's Photo Puchate 27.08.2014

A czemu chcesz to komus wymuszac? Osobiscie nienawidze bujania broni podczas chodzenia i serwer wymuszajacy takie wartosci opuscilbym od razu.

Quote

  • +
  • -
GwynBleidD's Photo GwynBleidD 28.08.2014

Dopuszczalne powinno być wyłącznie wymuszanie komend, które mają wpływ na rozgrywkę innych graczy na serwerze. Bo to już powoli podchodzi pod bindowanie graczowi klawiszy...
Quote

  • +
  • -
tytusek's Photo tytusek 29.08.2014

Dopuszczalne powinno być wyłącznie wymuszanie komend, które mają wpływ na rozgrywkę innych graczy na serwerze. Bo to już powoli podchodzi pod bindowanie graczowi klawiszy...

 

A czemu chcesz to komus wymuszac? Osobiscie nienawidze bujania broni podczas chodzenia i serwer wymuszajacy takie wartosci opuscilbym od razu.

yhym skoro te komendy gorzej działają na graczy to je usune , w jakimś pluginie  znalazłem te komendy ... i do swojego  dodałem

Quote

  • +
  • -
GwynBleidD's Photo GwynBleidD 30.08.2014

A jeśli znajdziesz plugin, który robi coś złośliwego i będą w nim "jakieś" komendy to też dodasz do swojego pluginu?

Quote

  • +
  • -
Puchate's Photo Puchate 02.09.2014

Mam dobre wiesci :)

 

- na wersje engine 6027 oraz 6132 mam plugin ktory moze pomoc z zacinajacymi sie karabinami, znajduje sie on w zalaczniku

- w wersji 6153 serwera blad z zacinajacymi karabinami nie powinien sie juz pojawiac

 

Moze sie zdarzyc jednak ze i na 6153 bedzie wymagane zainstalowanie pluginu.

Attached Files


Edited by Puchate, 02.09.2014 12:17.
Quote

  • +
  • -
GwynBleidD's Photo GwynBleidD 02.09.2014

I to tyle? flLastFireTime ustawić na 0 po strzale? Naprawdę, nie spodziewałbym się, że problem jest aż tak prosty do wyeliminowania.
Quote

  • +
  • -
Puchate's Photo Puchate 02.09.2014

 

po

Przed :P Na to wyglada :)

 

Dzis będę testowac wersje 6153 na serwerze produkcyjnym, przy okazji dodalem paczke z engine 6153 do poprzedniego postu.


Edited by Puchate, 02.09.2014 12:19.
Quote

  • +
  • -
Puchate's Photo Puchate 03.09.2014

Update pluginu, w tamtym jakies dziwne rzeczy sie pokopiowaly :P

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Misiu.'s Photo Misiu. 20.11.2014

Nie widzę zmian po wgraniu pluginu, ale te niemiłe logi.

L 11/20/2014 - 09:57:35: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve classtype for "WEAPON_AK47", hook for "BeforeGetNextAttackDelay" not active.
L 11/20/2014 - 09:57:35: [AMXX] Run time error 10 (plugin "weapon_shot_bugfix.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled!
L 11/20/2014 - 09:57:35: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 02.12.2014

To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

 

 

Quote

  • +
  • -
d0naciak's Photo d0naciak 25.12.2015

Poprawiony, ale osobiście nie testowałem

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Weapon Shot Bugfix"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX Community"
 
 
#define m_flLastFireTime_Win32 79
#define m_flLastFireTime_LinuxDiff 4
 
public plugin_init () {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_aug" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_awp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_awp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_c4" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_c4" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_deagle" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_elite" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_fiveseven" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_flashbang" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_flashbang" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_g3sg1" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_glock18" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_hegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_hegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m249" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m3" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_Reload, "weapon_m3" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m4a1" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_mac10" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_mp5navy" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_p228" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_p90" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_scout" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_scout" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_sg550" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_sg552" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_smokegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_smokegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_tmp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ump45" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_usp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_famas" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_galil" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_xm1014" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_Reload, "weapon_xm1014" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
}
 
public BeforeGetNextAttackDelay ( const  iEntity) {
set_pdata_float (iEntity, m_flLastFireTime_Win32, 0.0 , m_flLastFireTime_LinuxDiff);
}

A i problem występuje także na binarkach 6153, więc każdy z binarkami 5787 i wyższymi powinien mieć ten plugin :)

Quote

  • +
  • -
Artemis's Photo Artemis 06.04.2016

Działa plugin podany przez Donaciaka, #potwierdzone_info :)

Quote