Sprawdź, zobacz, różnie bywa, nie ma reguły. Jest spora szansa że wszystko będzie ok.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[FIX] Naprawa zacinających się karabinów przy strzelaniu "fullauto"Czyli o dużym problemie który został zlekceważony
#23
Napisano 18.08.2014 19:56
niestety nie testowałem
bo na 5787 nie działa HUD COD MOD'a wiec zostaje przy 6027 a te scinki co mialy byly od wymuszania komendy cl_lw 0 , wyłączyłem ten plugin odpowiedzialny za to wymuszanie i gracz mi mówił ze nie ma już lagów
#24
Napisano 20.08.2014 02:40
Na serwerach publicznych aby móc grać normalnie potrzebne jest cl_lw 1.
cl_lw 0 wymusza odpowiedź serwera na temat wystrzelonych pocisków, co daje odczucie lepszego recoilu, lecz w tym trybie moduł kompensacji lagów w hlds jest wyłączany dla danego gracza. Aby nie czuć laga przy strzelaniu trzeba mieć bardzo niskie pingi rzędu niecałych 10ms, więc na serwerach PUB jest to komenda nieprzydatna. Dzieje się tak gdyż gracz musi dostać odpowiedź od serwera aby dokończyć strzał (przypominam że naboje w HL nie istnieją).
Użytkownik Puchate edytował ten post 20.08.2014 02:42
#25
Napisano 27.08.2014 21:57
Na serwerach publicznych aby móc grać normalnie potrzebne jest cl_lw 1.
cl_lw 0 wymusza odpowiedź serwera na temat wystrzelonych pocisków, co daje odczucie lepszego recoilu, lecz w tym trybie moduł kompensacji lagów w hlds jest wyłączany dla danego gracza. Aby nie czuć laga przy strzelaniu trzeba mieć bardzo niskie pingi rzędu niecałych 10ms, więc na serwerach PUB jest to komenda nieprzydatna. Dzieje się tak gdyż gracz musi dostać odpowiedź od serwera aby dokończyć strzał (przypominam że naboje w HL nie istnieją).
yhym dzięki a powiedz mi jeszcze jedno czy jest to dobre ustawienie komend bo jeszcze kilka wymuszam
#26
Napisano 27.08.2014 23:09
A czemu chcesz to komus wymuszac? Osobiscie nienawidze bujania broni podczas chodzenia i serwer wymuszajacy takie wartosci opuscilbym od razu.
#27
Napisano 28.08.2014 11:05
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#28
Napisano 29.08.2014 18:30
Dopuszczalne powinno być wyłącznie wymuszanie komend, które mają wpływ na rozgrywkę innych graczy na serwerze. Bo to już powoli podchodzi pod bindowanie graczowi klawiszy...
A czemu chcesz to komus wymuszac? Osobiscie nienawidze bujania broni podczas chodzenia i serwer wymuszajacy takie wartosci opuscilbym od razu.
yhym skoro te komendy gorzej działają na graczy to je usune , w jakimś pluginie znalazłem te komendy ... i do swojego dodałem
#29
Napisano 30.08.2014 09:56
A jeśli znajdziesz plugin, który robi coś złośliwego i będą w nim "jakieś" komendy to też dodasz do swojego pluginu?
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#30
Napisano 02.09.2014 12:10
Mam dobre wiesci
- na wersje engine 6027 oraz 6132 mam plugin ktory moze pomoc z zacinajacymi sie karabinami, znajduje sie on w zalaczniku
- w wersji 6153 serwera blad z zacinajacymi karabinami nie powinien sie juz pojawiac
Moze sie zdarzyc jednak ze i na 6153 bedzie wymagane zainstalowanie pluginu.
Załączone pliki
Użytkownik Puchate edytował ten post 02.09.2014 12:17
#31
Napisano 02.09.2014 12:15
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#32
Napisano 02.09.2014 12:18
po
Przed Na to wyglada
Dzis będę testowac wersje 6153 na serwerze produkcyjnym, przy okazji dodalem paczke z engine 6153 do poprzedniego postu.
Użytkownik Puchate edytował ten post 02.09.2014 12:19
#33
Napisano 03.09.2014 10:06
Update pluginu, w tamtym jakies dziwne rzeczy sie pokopiowaly
Załączone pliki
#34
Napisano 20.11.2014 10:05
Nie widzę zmian po wgraniu pluginu, ale te niemiłe logi.
L 11/20/2014 - 09:57:35: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve classtype for "WEAPON_AK47", hook for "BeforeGetNextAttackDelay" not active. L 11/20/2014 - 09:57:35: [AMXX] Run time error 10 (plugin "weapon_shot_bugfix.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled! L 11/20/2014 - 09:57:35: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami
Tatusiek serwerów:
Przyjmuje płatne zlecenia!
#35
Napisano 02.12.2014 11:53
To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
#36
Napisano 25.12.2015 17:25
Poprawiony, ale osobiście nie testowałem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Weapon Shot Bugfix" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AMXX Community" #define m_flLastFireTime_Win32 79 #define m_flLastFireTime_LinuxDiff 4 public plugin_init () { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_aug" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_awp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_awp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_c4" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_c4" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_deagle" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_elite" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_fiveseven" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_flashbang" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_flashbang" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_g3sg1" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_glock18" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_hegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_hegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m249" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m3" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_Reload, "weapon_m3" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m4a1" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_mac10" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_mp5navy" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_p228" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_p90" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_scout" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_scout" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_sg550" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_sg552" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_smokegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_smokegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_tmp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ump45" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_usp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_famas" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_galil" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_xm1014" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); RegisterHam (Ham_Weapon_Reload, "weapon_xm1014" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false ); } public BeforeGetNextAttackDelay ( const iEntity) { set_pdata_float (iEntity, m_flLastFireTime_Win32, 0.0 , m_flLastFireTime_LinuxDiff); }
A i problem występuje także na binarkach 6153, więc każdy z binarkami 5787 i wyższymi powinien mieć ten plugin
#37
Napisano 06.04.2016 12:31
Działa plugin podany przez Donaciaka, #potwierdzone_info
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych