Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[FIX] Naprawa zacinających się karabinów przy strzelaniu "fullauto"Czyli o dużym problemie który został zlekceważony


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#21 Puchate

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.07.2014 20:50

Sprawdź, zobacz, różnie bywa, nie ma reguły. Jest spora szansa że wszystko będzie ok.


  • +
  • -
  • 0

#22 Puchate

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.08.2014 22:01

I jak testy?


  • +
  • -
  • 0

#23 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 18.08.2014 19:56

niestety nie testowałem 

bo na 5787 nie działa HUD COD MOD'a wiec zostaje przy 6027 a te scinki co mialy byly od wymuszania komendy cl_lw 0 , wyłączyłem ten plugin odpowiedzialny za to wymuszanie i gracz mi mówił ze nie ma już lagów 


  • +
  • -
  • 1

#24 Puchate

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2014 02:40

Na serwerach publicznych aby móc grać normalnie potrzebne jest cl_lw 1. 

 

cl_lw 0 wymusza odpowiedź serwera na temat wystrzelonych pocisków, co daje odczucie lepszego recoilu, lecz w tym trybie moduł kompensacji lagów w hlds jest wyłączany dla danego gracza. Aby nie czuć laga przy strzelaniu trzeba mieć bardzo niskie pingi rzędu niecałych 10ms, więc na serwerach PUB jest to komenda nieprzydatna. Dzieje się tak gdyż gracz musi dostać odpowiedź od serwera aby dokończyć strzał (przypominam że naboje w HL nie istnieją).


Użytkownik Puchate edytował ten post 20.08.2014 02:42

  • +
  • -
  • 2

#25 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 27.08.2014 21:57

Na serwerach publicznych aby móc grać normalnie potrzebne jest cl_lw 1. 

 

cl_lw 0 wymusza odpowiedź serwera na temat wystrzelonych pocisków, co daje odczucie lepszego recoilu, lecz w tym trybie moduł kompensacji lagów w hlds jest wyłączany dla danego gracza. Aby nie czuć laga przy strzelaniu trzeba mieć bardzo niskie pingi rzędu niecałych 10ms, więc na serwerach PUB jest to komenda nieprzydatna. Dzieje się tak gdyż gracz musi dostać odpowiedź od serwera aby dokończyć strzał (przypominam że naboje w HL nie istnieją).

yhym dzięki a powiedz mi jeszcze jedno czy jest to dobre ustawienie komend bo jeszcze kilka wymuszam

 

client_cmd( id , "cl_bob 0.01" )
client_cmd( id , "cl_bobcycle 0.8" )
client_cmd( id , "cl_bobup 0.5" )

  • +
  • -
  • 0

#26 Puchate

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2014 23:09

A czemu chcesz to komus wymuszac? Osobiscie nienawidze bujania broni podczas chodzenia i serwer wymuszajacy takie wartosci opuscilbym od razu.


  • +
  • -
  • 2

#27 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.08.2014 11:05

Dopuszczalne powinno być wyłącznie wymuszanie komend, które mają wpływ na rozgrywkę innych graczy na serwerze. Bo to już powoli podchodzi pod bindowanie graczowi klawiszy...
  • +
  • -
  • 2

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#28 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 29.08.2014 18:30

Dopuszczalne powinno być wyłącznie wymuszanie komend, które mają wpływ na rozgrywkę innych graczy na serwerze. Bo to już powoli podchodzi pod bindowanie graczowi klawiszy...

 

A czemu chcesz to komus wymuszac? Osobiscie nienawidze bujania broni podczas chodzenia i serwer wymuszajacy takie wartosci opuscilbym od razu.

yhym skoro te komendy gorzej działają na graczy to je usune , w jakimś pluginie  znalazłem te komendy ... i do swojego  dodałem


  • +
  • -
  • 0

#29 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 30.08.2014 09:56

A jeśli znajdziesz plugin, który robi coś złośliwego i będą w nim "jakieś" komendy to też dodasz do swojego pluginu?


  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#30 Puchate

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.09.2014 12:10

Mam dobre wiesci :)

 

- na wersje engine 6027 oraz 6132 mam plugin ktory moze pomoc z zacinajacymi sie karabinami, znajduje sie on w zalaczniku

- w wersji 6153 serwera blad z zacinajacymi karabinami nie powinien sie juz pojawiac

 

Moze sie zdarzyc jednak ze i na 6153 bedzie wymagane zainstalowanie pluginu.

Załączone pliki


Użytkownik Puchate edytował ten post 02.09.2014 12:17

  • +
  • -
  • 1

#31 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 02.09.2014 12:15

I to tyle? flLastFireTime ustawić na 0 po strzale? Naprawdę, nie spodziewałbym się, że problem jest aż tak prosty do wyeliminowania.
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#32 Puchate

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.09.2014 12:18

 

po

Przed :P Na to wyglada :)

 

Dzis będę testowac wersje 6153 na serwerze produkcyjnym, przy okazji dodalem paczke z engine 6153 do poprzedniego postu.


Użytkownik Puchate edytował ten post 02.09.2014 12:19

  • +
  • -
  • 0

#33 Puchate

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.09.2014 10:06

Update pluginu, w tamtym jakies dziwne rzeczy sie pokopiowaly :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#34 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 20.11.2014 10:05

Nie widzę zmian po wgraniu pluginu, ale te niemiłe logi.

L 11/20/2014 - 09:57:35: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve classtype for "WEAPON_AK47", hook for "BeforeGetNextAttackDelay" not active.
L 11/20/2014 - 09:57:35: [AMXX] Run time error 10 (plugin "weapon_shot_bugfix.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled!
L 11/20/2014 - 09:57:35: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

  • +
  • -
  • 0

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#35 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.12.2014 11:53

To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

 

 


  • +
  • -
  • 0

#36 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 25.12.2015 17:25

Poprawiony, ale osobiście nie testowałem

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Weapon Shot Bugfix"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX Community"
 
 
#define m_flLastFireTime_Win32 79
#define m_flLastFireTime_LinuxDiff 4
 
public plugin_init () {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_aug" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_awp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_awp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_c4" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_c4" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_deagle" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_elite" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_fiveseven" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_flashbang" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_flashbang" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_g3sg1" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_glock18" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_hegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_hegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m249" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m3" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_Reload, "weapon_m3" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m4a1" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_mac10" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_mp5navy" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_p228" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_p90" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_scout" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_scout" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_sg550" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_sg552" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_smokegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_smokegrenade" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_tmp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ump45" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_usp" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_famas" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_galil" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_xm1014" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
RegisterHam (Ham_Weapon_Reload, "weapon_xm1014" , "BeforeGetNextAttackDelay" , false );
}
 
public BeforeGetNextAttackDelay ( const  iEntity) {
set_pdata_float (iEntity, m_flLastFireTime_Win32, 0.0 , m_flLastFireTime_LinuxDiff);
}

A i problem występuje także na binarkach 6153, więc każdy z binarkami 5787 i wyższymi powinien mieć ten plugin :)


  • +
  • -
  • 2

#37 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 06.04.2016 12:31

Działa plugin podany przez Donaciaka, #potwierdzone_info :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych