Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

[ROZWIĄZANE] Info o HS w chacie.

nowy plugin

Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 28.06.2014 15:09

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PREFIX "4FUN"
new pjosenky[][] = {
    "sound/misc/hs1.wav"
}

public plugin_init() {
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
    register_plugin("Headshot Chat Display", "1.0", "Wielkie Jol");
}

public plugin_precache(){
    for(new i=1; i<= sizeof(pjosenky)-1; i++)
        precache_generic(pjosenky[i]);
}
public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1);
    new hs = read_data(3)  
    if(hs){
        new losowa = random_num(1, sizeof(pjosenky)-1);
        new nick[33];
        new weapon = get_user_weapon(kid);
        get_user_name(kid, nick, 32);
        if(is_user_connected(kid))
            play(kid, pjosenky[losowa]);
        ColorChat(0, GREEN, "[%s]^x01 Gracz^x03 %s^x01 zdobyl fraga! [HEADSHOT - %s]", PREFIX, nick, weapon);
    }
    
}

play(id,const sound[])

{

new end=strlen(sound)-4;

if(containi(sound,".mp3") == end && end>0)
    
    client_cmd(id,"mp3 play sound/%s",sound);
    
    else if(containi(sound,".wav") == end && end>0)
        
    client_cmd(id, "spk sound/%s",sound);
    
    else
        
    client_cmd(id, "speak %s",sound);
    
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.06.2014 10:04

Witam

Plugin ma polegać na tym, że po każdym zabiciu kogoś hs w czacie ma wyskakiwać napis:

4FUN: Gracz nick zdobyl fraga [ HS z broni nazwa broni ]

i odegrać dźwięk (tylko tej osobie co zabiła hs, nie ofierze) sound\misc/hs1.wav

A teraz objaśnienia koloru czatu:

Na zielono ma pisać:

4FUN: oraz [ HS z broni nazwa broni ]

Na żółto (normalny kolor czatu) ma pisać:

Gracz oraz zdobyl fraga

Na team kolor ma pisać nick fragera.

 

Za każdą próbę poleci limit +!


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 28.06.2014 15:09   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PREFIX "4FUN"
new pjosenky[][] = {
    "sound/misc/hs1.wav"
}

public plugin_init() {
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
    register_plugin("Headshot Chat Display", "1.0", "Wielkie Jol");
}

public plugin_precache(){
    for(new i=1; i<= sizeof(pjosenky)-1; i++)
        precache_generic(pjosenky[i]);
}
public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1);
    new hs = read_data(3)  
    if(hs){
        new losowa = random_num(1, sizeof(pjosenky)-1);
        new nick[33];
        new weapon = get_user_weapon(kid);
        get_user_name(kid, nick, 32);
        if(is_user_connected(kid))
            play(kid, pjosenky[losowa]);
        ColorChat(0, GREEN, "[%s]^x01 Gracz^x03 %s^x01 zdobyl fraga! [HEADSHOT - %s]", PREFIX, nick, weapon);
    }
    
}

play(id,const sound[])

{

new end=strlen(sound)-4;

if(containi(sound,".mp3") == end && end>0)
    
    client_cmd(id,"mp3 play sound/%s",sound);
    
    else if(containi(sound,".wav") == end && end>0)
        
    client_cmd(id, "spk sound/%s",sound);
    
    else
        
    client_cmd(id, "speak %s",sound);
    
}

Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 28.06.2014 15:12

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 29.06.2014 11:59

@Wielkie Jol

Spisałeś się na medal! Wszystko działa, łap obiecany cały limit +!


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 29.06.2014 12:43

WeBster, jeszcze jest możliwośc dodania większej ilości dźwięków, jak coś dopisujesz je w tym miejscu
new pjosenky[][] = {
    "sound/misc/hs1.wav"
}
po przecinku. Ostatnia ścieżka bez przecinka
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych