Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klase Ghost i 3 inne.

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Allah Akbar

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 27.06.2014 14:53

Nazwa:Ghost(MegaPremium)
Opis:Zadajesz 8(+int) obrarzen wiecej,posiada m4a1 i ubranie wroga + 1/3 he i 2 skoki.
życie:30
Int:10
Wyt:0
Kon:30




Nazwa:Archaniol(Premium)
Opis:Ma 1/12 ze wszystkich broni,posiada 2 duchy,3 skoki w powietrzu,wszystkie granaty oraz m4a1 +statystyki.
życie:20
Int:10
Wyt:0
Kon:20





Nazwa:Szturmowiec(Premium)
Opis:Niewidzialny z nożem,z AK i DGL (+15 dmg ), 3 skoki w powietrzu.
Życie:25
Int:0
Wyt:0
Kon:50





Nazwa:Zwiadowca(Premium)
Opis:Posiada AWP 1/1,AUG oraz 3 skoki w powietrzu.
Życie:30
Int:0
Wyt:0
Kon:30

 

 

 

 

Za dobre klasy daje +

 

Proszę o wersję sma i amxx lub na wklej.org



#2 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 28.06.2014 08:00

Proszę

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Zwiadowca(Premium)";
new const opis[]    = "Posiada AWP 1/1,AUG oraz 3 skoki w powietrzu.";
new const bronie    = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Zwiadowca(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new flags = pev(id, pev_flags);
    
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,

damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 &&
        
        random_num(1,1) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this,
        
        float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,
        
        damagebits);
        
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#3 Allah Akbar

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.06.2014 15:25

Proszę o resztę klas.



#4 KinderWEB

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Romek
  • Lokalizacja:Łódz
Offline

Napisano 28.06.2014 20:17

Szturmowiec(Premium) :

Załączone pliki



#5 Allah Akbar

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.06.2014 20:22

Dzięki proszę jeszcze o Archanioła i Ghosta :)



#6 Allah Akbar

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.06.2014 20:25

Klasa się nie kompiluje są takie errory

 

 

 

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_szturmowiec.sma(88) : error 010: invalid function or declaration
codclass_szturmowiec.sma(92) : error 010: invalid function or declaration
codclass_szturmowiec.sma(95) : error 010: invalid function or declaration
codclass_szturmowiec.sma(99) : error 010: invalid function or declaration
codclass_szturmowiec.sma(104) : warning 203: symbol is never used: "weapon"

4 Errors.
Could not locate output file codclass_szturmowiec.amxx (compile failed).
 



#7 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 29.06.2014 12:52

Proszę

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Archaniol(Premium)";
new const opis[]    = "Ma 1/12 ze wszystkich broni,posiada 2 duchy,3 skoki w powietrzu,wszystkie granaty oraz m4a1 +statystyki.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new ma_klase[33];  
new skoki[33];
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


}

public plugin_precache()
{
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/ghost.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Archaniol(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
    {
        client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (is_user_alive(id))
    {
        poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
        ilosc_rakiet_gracza[id]--;

        new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
        
        entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    
        new Ent = create_entity("info_target");
    
        entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
        entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");
    
        vAngle[0] *= -1.0;
    
        entity_set_origin(Ent, Origin);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    
        entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
        entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    
        VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
    }    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    

    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);    
    
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
        
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}    

public ResetHUD(id)
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
    new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(ent > 0)
    {
        if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(ent);
        ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
    }
}

 

Model

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#8 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 29.06.2014 16:11

Sory że pod pod postem

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
        
#define DMG_BULLET (1<<1)    
    
new const nazwa[]   = "Szturmowiec(Premium)";
new const opis[]    = "Niewidzialny z nożem,z AK i DGL (+15 dmg ), 3 skoki w powietrzu.";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Szturmowiec(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;

        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;

        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)

                cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)

                cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



        return HAM_IGNORED;

}

 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych