Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prosba o 2 klay M3ntos i Elitarny SnajperProsba o 2 klay M3ntos i Elitarny Snajper

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Haker1314

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Zwolen
Offline

Napisano 26.06.2014 11:47

Klasa:[Premium]M3ntos

Kodycha:30

hp:20

int:10

wytrzymalosc:0

opis:Posiada p90 z niego 18dmg+ int 

bronie:p90, deagl

 

Klasa:[Premium]Elitarny Snajper

Kodycha:30

hp:20

int:10

wytrzymalosc:10

opis:Posiada AWP 1/1,podczas kucania widocznosc spada o 60%, 1/2 z kosy PPM,1/5 z kosy LPM

bronie:AWP, Deagl


  • +
  • -
  • 0

#2 ZjemCiKredki

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:SwiatKredek
Offline

Napisano 26.06.2014 11:54

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[Premium]M3ntos";
new const opis[]    = "Posiada p90 z niego 18dmg+ int ";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Kredki");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Premium]M3ntos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
                        
                if(weapon == CSW_P90)
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, 18.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
        }
        
        return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik ZjemCiKredki edytował ten post 26.06.2014 11:55

  • +
  • -
  • 1

#3 trilex

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:WWa
Offline

Napisano 30.06.2014 14:41

Elitarny Snajper

255x0,4=102

Spoiler


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png<-Poszukuję opiekuna serwera

Sprzedam paczkę CoD:9001lvl! Szczegóły na pw lub gg:51026852.

Sprzedam Unikalną paczkę CoD:901lvl! Szczegóły na pw lub gg:51026852.

Robię paczki Cod mod  na zamówienie.

 


#4 pro100wHS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 30.06.2014 14:52


if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  if(weapon == CSW_KNIFE && random_num(1,5) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 

Chłopie, toć to jest jedno i to samo prawie. Problem jest taki, że na LPM będzie to w miarę działać, a na PPM będzie działać i jeden i drugi warunek. Tu powinieneś dać wykrywanie komendy +attack i +attack2 i wtedy będzie to działało w pełni prawidłowo :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_ACBB53_0A0F2E_000000.png

Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.

Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał


#5 pro100wHS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 03.07.2014 15:04

sorki, że pod spodem, ale edytować się nie dało

 

 

Zrobiłem 2 klasy. Sprawdź najpierw elitarnysnajper2, a jak by nie działało to elitarnysnajper3. Jedną za pomocą wyżej opisanego sposobu, a drugą w której szanse na natychmiastowe z noża są zależne od DMG:

0-19 - 1/5

20-max - 1/2

 

Zależne od DMG

Załączony plik  codclass_elitarnysnajper3.sma   3,06 KB  20 Ilość pobrań
  codclass_elitarnysnajper3.amxx

Sposób z posta wyżej.

Załączony plik  codclass_elitarnysnajper2.sma   3,13 KB  22 Ilość pobrań
  codclass_elitarnysnajper2.amxx


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_ACBB53_0A0F2E_000000.png

Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.

Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych