Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywołanie sprite


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 hazar

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 25.06.2014 22:21

Tak jak w temacie męczę się od dwóch dni z pluginem żeby wywołać sprite nad głową gracza znalazłem coś tutaj na forum i chciałem jakoś przerobić ale do końca mi to nie idzie 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>



#define TE_PLAYERATTACHMENT 124

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_F // Tutaj zmieniasz flage (Teraz jest na flagę "r")



new sprite;



public plugin_init() {

    register_plugin("xx", "xx", "xx")

    register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0");

}

public on_ShowStatus(id)

{

    new cel, body 

    get_user_aiming(id, cel, body)

    if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel)) { 

        if(get_user_flags(cel) & FLAGA)

        {

            message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id)

            write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)

            write_byte(cel)

            write_coord(60)

            write_short(sprite)

            write_short(65)

            message_end()

        }

    }

}

public plugin_precache() sprite = precache_model("sprites/123456.spr");

Bardzo prosił bym o pomoc :)


Użytkownik hazar edytował ten post 25.06.2014 22:21

  • +
  • -
  • 0

#2 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.06.2014 00:03

Napisałem coś w miarę optymalnego pod względem zużycia zasobów procesora, sprawdź plugin z załącznika. Przed skompilowaniem musisz go skonfigurować :P

 

Interesuje Cię tylko to 

#define SPRITE "sprites/voiceicon.spr"
#define LIFETIME 2 
#define OFFSET 50
#define FLAG ADMIN_USER
#define MAXPLAYERS 32

Zmieniasz na swoje i kompilujesz :)

 

EDIT:

Zrobiłem też wersję jeszcze bardziej optymalną pod względem zużycia zasobów, jedyny minus to wymaga modułu hamsandwich ale obecnie używany jest na wszystkich serwerach CS więc chyba nie problem :D sam wybierz którą chcesz.

Załączone pliki


Użytkownik Puchate edytował ten post 26.06.2014 00:06

  • +
  • -
  • 0

#3 hazar

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 26.06.2014 00:15

Niestety nie działa :/


  • +
  • -
  • 0

#4 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.06.2014 00:26

Plugin na domyślnych wartościach działa poprawnie, screenshot w załączniku z efektu działania pluginu w takiej postaci jak dodałem w poprzednim poście ;)

 

Jeżeli Ci nie działa to upewnij się co do wartości konfiguracyjnych Twojego sprite.

Załączone miniatury

  • de_dust20008.jpg

  • +
  • -
  • 0

#5 hazar

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 26.06.2014 09:51

Dobra wszystko spoko tylko powiedz mi jeszcze jak mogę usunąć to czarne tło żeby był sam obrazek?


  • +
  • -
  • 0

#6 lexar

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 26.06.2014 10:05

Zrób obrazek bez tła xD


  • +
  • -
  • 0

#7 hazar

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 26.06.2014 10:20

Nawet jeżeli jest bez tła to i tak jest czarny kolor :X


  • +
  • -
  • 0

#8 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.06.2014 13:59

Sprite stworzone jest z opcją addtitive, czyli "dodatnie"  czyli bez ustawienia renderingu na dodatni oraz wartości na 255 się nie obejdzie :}

set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd)
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255)

p.s : tylko nie przez set_es, tylko przez co innego ;) Pokombinuj


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#9 hazar

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.06.2014 15:24

ref f5

 


  • +
  • -
  • 0

#10 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.06.2014 02:05

A Twój sprite kolego jest na pewno przezroczysty?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych