Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

COD RynekPozwala na handel perkami pomiędzy graczami (kupno, sprzedaż)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#41 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 27.08.2014 23:49

Trzeba zmienić linijkę

if( 0 >= ile > MAX_VALUE )

 

na

 

if( ile <= 0 || ile > MAX_VALUE )


  • +
  • -
  • 1
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#42 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 27.08.2014 23:59

Trzeba zmienić linijkę

if( 0 >= ile > MAX_VALUE )

 

na

 

if( ile <= 0 || ile > MAX_VALUE )

działa :)

 

ale błędy wyskakują 

nie po tej zmianie teraz co wyżej dałeś, tylko ogólnie w twojej przeróbce

 

L 08/23/2014 - 14:43:52: Invalid cellvector handle provided (4:16:16)
L 08/23/2014 - 14:43:52: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_rynek.amxx")
L 08/23/2014 - 14:43:52: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetArray")
L 08/23/2014 - 14:43:52: [AMXX]    [0] cod_rynek.sma::rynek_kupno_handler (line 218)
 
a linijka u mnie 218 wygląda tak
ArrayGetArray(items,item,perk);

Użytkownik tytusek edytował ten post 28.08.2014 00:00

  • +
  • -
  • 1

#43 Train2014

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.09.2014 16:47

hmm radziłbym naprawić aby osoba która wystawia perk nie mogła go kupić bo przez to ludzie ulepszają sobie perki.


  • +
  • -
  • 2

#44 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 22.09.2014 09:50

hmm radziłbym naprawić aby osoba która wystawia perk nie mogła go kupić bo przez to ludzie ulepszają sobie perki.

dokładnie i bugują perki z he np wystawiają perk co posiada granat a potem kupują go i mają za darmo nowy granat i tak w kółko 


  • +
  • -
  • 0

#45 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 22.09.2014 18:00

u@

 

if(id == perk[OWNER_ID])
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 Nie mozesz kupic swojego perku!", PREFIX);
rynek_kupno(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#46 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 23.09.2014 20:43

 

u@

 

if(id == perk[OWNER_ID])
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 Nie mozesz kupic swojego perku!", PREFIX);
rynek_kupno(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

a mógłbyś jeszcze wskazać dokładnie gdzie wklepać to funkcje ? :D


  • +
  • -
  • 0

#47 Train2014

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.09.2014 21:09

do public Rynek_Kupno_Handler(id, menu, item)

 

pod

 

    if(!iPlayer[id2[id]][PLAYER_PERK_ID])
    {
        client_print(id, print_center, "Perk zostal juz kupiony");
        Rynek_Kupno(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }


  • +
  • -
  • 1

#48 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 15.12.2014 20:26

Moja wersja targu(dynamiczne tablice + wytrzymałość) - i tak kurzyła się na dysku, więc podzielę się z wami. Może go ktoś jeszcze stuninguje

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#49 Ana

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:krosno
Offline

Napisano 19.12.2014 23:24

Witam. Ja mam problem ponieważ na testowym mi ryek działa, a na głównym serwerze już nie działa
radim (20.12.2014 14:58):
Załóż nowy temat!

  • +
  • -
  • 0

#50 kenio902

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2015 20:24

Czy plugin rynek działa ze sklepem od play ?

 

http://amxx.pl/topic/140092-sklep-cod-mod-by-play/

  • +
  • -
  • 0

#51 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 29.01.2015 20:28

Trzeba sprawdzić co nie? ;)
  • +
  • -
  • 0

#52 kenio902

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2015 21:08

Plugin "COD_Rynek.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_set_user_coins") - check your modules.ini.   -   nie działa z tym sklepem raczej. Z logów wynika że wymagany jest ten na monety. Czy dało by rade to przerobić ?. Ten sklep korzysta chyba z funkcji : set_user_Zloto 


Użytkownik kenio902 edytował ten post 29.01.2015 21:10

  • +
  • -
  • 0

#53 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 29.01.2015 21:22

To dodaj na górę sma rynku pod include
native set_user_zloto(id, value);
native get_user_zloto(id);

  • +
  • -
  • 1

#54 kenio902

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2015 21:51

własnie pomyślałem i tak zrobiłem ale i tak + masz za szybką odpowiedz. Działa elegancko Pozdrawiam :)


  • +
  • -
  • 0

#55 shajba.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 07.02.2015 15:42

 

u@

 

if(id == perk[OWNER_ID])
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 Nie mozesz kupic swojego perku!", PREFIX);
rynek_kupno(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

 

W tym pluginie raczej tak powinno być:

if(id == id2[id])
	{
	    ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie mozesz kupic swojego perku!", PREFIX);
	    Rynek_Kupno(id);
	    return PLUGIN_CONTINUE;
	}

  • +
  • -
  • 0

#56 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 17.03.2015 23:35

Update

1.3 - dodanie potwierdzenia zakupu perku, walory estetyczne

 

Już niedługo rynek na 2 perki :)

Można wiedzieć kiedy będzie Rynek na 2 perki? lub czy w ogóle będzie?? :)


  • +
  • -
  • 0

#57 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 17.03.2015 23:46

Ktoś musiałby napisać :D
Ja na razie nie mam zupełnie czasu, tak więc sorry
  • +
  • -
  • 0

#58 ExcellentShoot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Dzietrzkowice
Offline

Napisano 18.03.2015 07:45

na 2 albo na 3 :D perki
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na zajebistego CoDMoDa :)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#59 tomala1997

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:tbg
Offline

Napisano 02.08.2015 14:19

Działa to na QTMCODMOD By Play 4Fun ? dokładniej z sytemem monet tam ?


  • +
  • -
  • 0

#60 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 02.08.2015 14:40

Działa to na QTMCODMOD By Play 4Fun ? dokładniej z sytemem monet tam ?

tak


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych