Trzeba zmienić linijkę
if( 0 >= ile > MAX_VALUE )
na
if( ile <= 0 || ile > MAX_VALUE )
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.08.2014 23:49
Trzeba zmienić linijkę
if( 0 >= ile > MAX_VALUE )
na
if( ile <= 0 || ile > MAX_VALUE )
Napisano 27.08.2014 23:59
Trzeba zmienić linijkę
if( 0 >= ile > MAX_VALUE )
na
if( ile <= 0 || ile > MAX_VALUE )
działa
ale błędy wyskakują
nie po tej zmianie teraz co wyżej dałeś, tylko ogólnie w twojej przeróbce
ArrayGetArray(items,item,perk);
Użytkownik tytusek edytował ten post 28.08.2014 00:00
Napisano 14.09.2014 16:47
hmm radziłbym naprawić aby osoba która wystawia perk nie mogła go kupić bo przez to ludzie ulepszają sobie perki.
Napisano 22.09.2014 09:50
hmm radziłbym naprawić aby osoba która wystawia perk nie mogła go kupić bo przez to ludzie ulepszają sobie perki.
dokładnie i bugują perki z he np wystawiają perk co posiada granat a potem kupują go i mają za darmo nowy granat i tak w kółko
Napisano 22.09.2014 18:00
u@
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
Napisano 23.09.2014 20:43
u@
if(id == perk[OWNER_ID]){ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 Nie mozesz kupic swojego perku!", PREFIX);rynek_kupno(id);return PLUGIN_CONTINUE;}
a mógłbyś jeszcze wskazać dokładnie gdzie wklepać to funkcje ?
Napisano 23.09.2014 21:09
do public Rynek_Kupno_Handler(id, menu, item)
pod
if(!iPlayer[id2[id]][PLAYER_PERK_ID])
{
client_print(id, print_center, "Perk zostal juz kupiony");
Rynek_Kupno(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 15.12.2014 20:26
Moja wersja targu(dynamiczne tablice + wytrzymałość) - i tak kurzyła się na dysku, więc podzielę się z wami. Może go ktoś jeszcze stuninguje
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
Napisano 19.12.2014 23:24
Napisano 29.01.2015 20:24
Czy plugin rynek działa ze sklepem od play ?
http://amxx.pl/topic/140092-sklep-cod-mod-by-play/
Napisano 29.01.2015 20:28
Napisano 29.01.2015 21:08
Plugin "COD_Rynek.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_set_user_coins") - check your modules.ini. - nie działa z tym sklepem raczej. Z logów wynika że wymagany jest ten na monety. Czy dało by rade to przerobić ?. Ten sklep korzysta chyba z funkcji : set_user_Zloto
Użytkownik kenio902 edytował ten post 29.01.2015 21:10
Napisano 29.01.2015 21:22
native set_user_zloto(id, value); native get_user_zloto(id);
Napisano 29.01.2015 21:51
własnie pomyślałem i tak zrobiłem ale i tak + masz za szybką odpowiedz. Działa elegancko Pozdrawiam
Napisano 07.02.2015 15:42
u@
if(id == perk[OWNER_ID]){ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 Nie mozesz kupic swojego perku!", PREFIX);rynek_kupno(id);return PLUGIN_CONTINUE;}
W tym pluginie raczej tak powinno być:
if(id == id2[id]) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie mozesz kupic swojego perku!", PREFIX); Rynek_Kupno(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano 17.03.2015 23:35
Update
1.3 - dodanie potwierdzenia zakupu perku, walory estetyczne
Już niedługo rynek na 2 perki
Można wiedzieć kiedy będzie Rynek na 2 perki? lub czy w ogóle będzie??
Napisano 17.03.2015 23:46
Napisano 02.08.2015 14:19
Działa to na QTMCODMOD By Play 4Fun ? dokładniej z sytemem monet tam ?
Napisano 02.08.2015 14:40
Działa to na QTMCODMOD By Play 4Fun ? dokładniej z sytemem monet tam ?
tak
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 cod nowy |
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych