Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z modelami u VIP'a


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SevSon-

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.06.2014 12:47

Witam. Mam problem z modelami Vip...

Wgralem modele na serwer, sciagaja sie ...

Ja widze u siebie normalnie (ten wgrany) model, lecz inni gracze widza u mnie standardowy ;/

 

Modele VIP'ow mam wrzucone te z koncowka T (NazwaModeluT.mdl) .. Co mam zrobic? 


  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#2 dredek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:240
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 22.06.2014 13:32

Podaj .sma vipa.


  • +
  • -
  • 0

#3 SevSon-

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.06.2014 14:05

nwm jak tu zalacznik wrzucic ...

 

Odkrylem tez ze na innych serwerach gdzie jest VIP (nwm czy tam tez byly modle) to VIP ma identyczne modele jak ja wrzucilem na swoj serwer ... A na pewno sie nie powtarzaja bo wzielem unikalne z dwoch innych zrodel

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid)+(hs?2:10));
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/VipCT/VipCTT.mdl");
	precache_model("models/player/VipTT/VipTTT.mdl");
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
	cs_set_user_model(id,g_Model);
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

Użytkownik SevSon- edytował ten post 22.06.2014 14:07

  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#4 SevSon-

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 23.06.2014 20:06

Wydaje mi sie ze powinna byc jeszcze sciezka do zwyklego modelu. Bo w sciaganych modelach sa 2 pliki a mianowicie NazwaModelu.mdl i NazwaModeluT.mdl . A w sma vipa mam sciezke tylko do tych z koncowka T . Jesli to o to chodzi to proszę kogos o dopisanie sciezki do tego modelu bez tej koncowki.
  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#5 ThCe

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.06.2014 17:10

Trzymaj poprawiony plugin, na pewno będzie działać. Modele wrzuć:

 

precache_model("models/player/ModelCT/ModelCT.mdl");
precache_model("models/player/ModelTT/ModelTT.mdl");

 

 

 

Załączone pliki


Użytkownik ThCe edytował ten post 26.06.2014 17:22

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych