Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Naprawa klasy.

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 GM.Shooter

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 22.06.2014 10:18

Prosiłbym o naprawienie, ponieważ nie działa 1/1 z awp i przy okazji sprawdzenie czy dobrze zrobione jest 1/3 z deagle.

 

//Dla Cs-Shoot.eu - stworzone przez Shootera
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
 
#define ADMIN_FLAG_V (1<<21)
        
new const nazwa[]   = "Sniper Elite (Klasa Premium)";
new const opis[]    = "Posiada AK47, DEAGLE, 1/1 z AWP i 1/3 z deagle, oraz niewidocznosc spada do 80";
new const bronie    = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 90;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Shooter");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Synek ! Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
ma_klase[id] = true;
 
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
                if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
}
 
return HAM_IGNORED;
}
 
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

b_350_20_191919_191919_BCBCBC_191919.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

Zapraszam na www.Cs-Shoot.Eu


#2 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 22.06.2014 10:25

amxx.pl/pastebin/435tsjz6oh6x/

Nie mam zaufania do cod_inflict ...

:)


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych