Prosiłbym o naprawienie, ponieważ nie działa 1/1 z awp i przy okazji sprawdzenie czy dobrze zrobione jest 1/3 z deagle.
//Dla Cs-Shoot.eu - stworzone przez Shootera
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define ADMIN_FLAG_V (1<<21)
new const nazwa[] = "Sniper Elite (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Posiada AK47, DEAGLE, 1/1 z AWP i 1/3 z deagle, oraz niewidocznosc spada do 80";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Shooter");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Synek ! Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Dodatki SourceMod













