Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dlaczego w AddtoFullpack kolory się zmieniają ? (nie wiadomo dlaczego ;D)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.06.2014 00:57

Po prostu, raz jest np kolor żólty, raz zielony raz czerwony, pomaranczowy, cala gamma barw ;)
w td_is_ranger
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set)
{
    if(player || !is_user_connected(HOST) || !is_user_alive(HOST))
        return FMRES_IGNORED;
        

    
    if(td_is_ranger(ENT))
    {    
        if(entity_get_edict(ENT, EV_ENT_turret_owner) == HOST)
        {
            set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd)
            set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255)
            set_es(es_handle, ES_RenderColor, 255, 0, 0)
            set_es(es_handle, ES_RenderFx, kRenderFxNone)
        }
        else
        {
            set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd)
            set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 0)
            set_es(es_handle, ES_RenderColor, 0, 0, 0)
            set_es(es_handle, ES_RenderFx, kRenderFxNone)
        }
    }
    else if(td_is_ammobar(ENT))
    {
        for(new i ; i < MAX_PLAYER_TURRET ; i++) {
            if( entity_get_edict(gPlayerTurretEnt[HOST][i], EV_ENT_turret_ammobar))
                entity_set_float( entity_get_edict(gPlayerTurretEnt[HOST][i], EV_ENT_turret_ammobar), EV_FL_scale, gfPlayerAmmoBarScale[HOST])
        }
        
        
        if(gCvarValue[TURRET_SHOW_AMMO_BAR] == 1) {
            if(entity_get_edict(ENT, EV_ENT_turret_owner) == HOST)
            {
                set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd)
                set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255)
                set_es(es_handle, ES_RenderFx, kRenderFxNone)
            }
            else
            {
                set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd)
                set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 0)
                set_es(es_handle, ES_RenderFx, kRenderFxNone)
            }
        }
    }
    return FMRES_IGNORED;
}

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.06.2014 07:01

Napewno ten kod to powoduje ? tzn. sprawdzałeś co się dzieje wyłączając częśc funkcji z niego


  • +
  • -
  • 0

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.06.2014 07:24

Wyrzucilem else if i nadal to samo, nigdzie koloru nie zmieniam, tylko tutaj, np teraz mam ustawiany kolor przy tworzeniu rangera na zielony. Chcąc nie chcąc nadal zmienia gammę :/

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych