←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Jak sprawdzic, czy obiekt jes...


Best Answer GwynBleidD 22.06.2014 00:19

Jeśli ta "tekstura" jest elementem mapy, a nie osobnym bytem zlokalizowanym na mapie to zbyt wiele nie zrobisz... Bo części "stałe" na mapie są widoczne w całości jako jeden obiekt. Go to the full post
Locked

GT Team's Photo GT Team 21.06.2014

?

Quote

  • +
  • -
Puchate's Photo Puchate 21.06.2014

Wychodzisz z błędnego założenia, bo tekstura to tylko taki "pattern bytu", czyli kolorowa grafika stylująca dany byt. Odległość możesz sprawdzić od danego bytu z teksturą o której mówisz bądź do danego miejsca na mapie (origin), gdyż nie każdy element mapy z teksturą jest entity.

 

W każdym razie odległość można sprawdzać tylko pomiędzy danymi punktami na mapie (origin), więc musisz je jakoś pobrać.


Edited by Puchate, 21.06.2014 18:40.
Quote

GT Team's Photo GT Team 21.06.2014

A za pomocą tego?

engfunc(EngFunc_TraceTexture, iEnt, fPlayerOrigin, fOrigin, szTexture, 7)

// Edit, zwraca  NoTexture, czyli nie wykrywa. Chodzi o to, że muszę sprawdzić, czy obiekt przede mną o 70.0 unitów przechodzi przez teksturę 'clip' . To teksture, przez którą gracz nie może przejść, jjest niewidzialna, ale można przez nią strzelać. Nazywa się 'clip' i muszę sprawdzić, czy obiekt widzi mnie, próbowałem wszystkiego, fm_is_visible, blablabla czy położenia siebie widzą.

 

Czy można wychwycić 'brush' z teksturą clip i nadać mu nazwę klasy? Edytowanie map nie wchodzi w grę. :/

Quote

  • +
  • -
Puchate's Photo Puchate 21.06.2014

  1. Za pomocą tego możesz się dowiedzieć więcej o teksturze, ale zauważ że jakieś parametry musisz tu podać... m.in. entity które ma tą teksturę, oraz zakres położenia ;)

 

Nigdy tym się w praktyce nie bawiłem, ale zamieszczam Ci plugin który pokazuję nazwę tekstury na którą najedziesz celownikiem, sposób na pobranie położenia jest już w jakiś sposób pokazany :)

 

Spoiler

 

EDIT: Nie wiem co dokładnie chcesz osiągnąć, ale już na tym etapie mam podejrzenia że efekt Twoich prac może mieć wiele bugów ;)

 

Jak pisałem, nie wiem co chcesz osiągnąć, ale może prosty plugin coś ala antirusher? Chyba że te bryły są ruchome, to już wyższa szkoła jazdy :D

 

 

 


Edited by Puchate, 21.06.2014 19:02.
Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 21.06.2014

Możesz też gdzieś umieścić jakiegoś enta i od niego mierzyć odległość

Quote

GT Team's Photo GT Team 21.06.2014

Puchate, na pw podam ci IP serwera(jak chcesz), wbijesz(jak chcesz) i się wszystkiego dowiesz. Jeśli chodzi o kod który podałeś, spróbuje coś z nim zrobić, raczej jest to to, czego szukam, pWorld to  wychodzi na to, że ID enta na którego patrzy.

Jak co to pisz.

 

@ MAGNET

- Nie działa, próbowałem wszystkiego

Quote

  • +
  • -
Best Answer GwynBleidD's Photo GwynBleidD 22.06.2014

Jeśli ta "tekstura" jest elementem mapy, a nie osobnym bytem zlokalizowanym na mapie to zbyt wiele nie zrobisz... Bo części "stałe" na mapie są widoczne w całości jako jeden obiekt.
Quote

GT Team's Photo GT Team 22.06.2014

Jako "worldspawn"

Quote
Locked