Witam, mam problem z 1/1 z he oraz z 1/1 z awp. Przeczytałem mnóstwo poradników ale żaden mi nie pomógł ;/
Nie potrafię zrobić Do klas żeby miały : 1/1 z he oraz 1/1 z awp.
Oto .sma z jednej klasy:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Piękoś[Prywatna]";
new const opis[] = "Niewidoczny na nożu,awp1/1,galil +[3int],he1/2";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Piękoś[Prywatna]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1&& damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
W tym trzeba tylko dodać 1/1 z he. Jak możecie to sprawdzcie czy jest dobrze 1/1 z awp :_)
Wynagrodze plusikami +++


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty








