Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Agent Smith jako model admina.
Temat rozp.
Pleps
, 12.08.2009 19:46
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.08.2009 19:46
Witam wszystkich.
Mam do was pytanie. Mam u siebie na lokalu plugin dodający model admina, ale nie różni się on od innych prawie niczym, poza tekstem na plecach i z przodu. Tu moje pytanie, jak zrobić by modelem admina był agent smitch: http://www.brotherso... ... an-ct.html, ale nie tylko w ct ale każdy admin, nie zależnie jaki skin wybiorę. Próbowałem przerobić ten plugin co mam, jednak nic to nie dało, skin pozostawał standardowy. Może mi ktoś pomóc to zrobić?
Pozdrawiam.
Mam do was pytanie. Mam u siebie na lokalu plugin dodający model admina, ale nie różni się on od innych prawie niczym, poza tekstem na plecach i z przodu. Tu moje pytanie, jak zrobić by modelem admina był agent smitch: http://www.brotherso... ... an-ct.html, ale nie tylko w ct ale każdy admin, nie zależnie jaki skin wybiorę. Próbowałem przerobić ten plugin co mam, jednak nic to nie dało, skin pozostawał standardowy. Może mi ktoś pomóc to zrobić?
Pozdrawiam.
#2
Napisano 12.08.2009 23:50
Jeżeli pozostawał standardowy, to wychodzi na to że nie podmieniłeś modelu.skin pozostawał standardowy
#4
Napisano 13.08.2009 00:02
Na modele postaci to nie działa
#5
Napisano 13.08.2009 11:47
Na modele postaci to nie działa
Mi wszystko ładnie działa ;>.
#6
Napisano 13.08.2009 12:31
To bardzo interesujące. Wyślij new_weapons.ini na PWMi wszystko ładnie działa .
#7
Napisano 13.08.2009 12:33
A jak to zrobiłeś? Tylko zaznaczam, że nie chę by każdy miał taki sam model, ale by tylko admin tak wyglądał.
#9
Napisano 13.08.2009 16:23
Dobra wiem już w czym tkwi problem. Jak mam wymusić by każdy użytkownik musiał zaktualizować dany plik, lub go od nowa pobrać?
#10
Napisano 13.08.2009 16:25
Hmmm..... A nie lepiej zmienić nazwę w kodzie pluginu i ponownie skompilować?
#11
Napisano 13.08.2009 16:46
No właśnie tu się robi problem, bo pobiera pliki na innych kompach, ale i tak czyta stary plugin. Nie wiem czemu.
#12
Napisano 13.08.2009 16:59
Spróbuj tak:
Ścieżki mają być takie:
models/player/model_adma_ct/model_adma_ct.mdl
models/player/model_adma_tt/model_adma_tt.mdll
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/model_adma_ct/model_adma_ct.mdl") precache_model("models/player/model_adma_tt/model_adma_tt.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "model_adma_tt") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "model_adma_ct") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Ścieżki mają być takie:
models/player/model_adma_ct/model_adma_ct.mdl
models/player/model_adma_tt/model_adma_tt.mdll
#13
Napisano 13.08.2009 18:55
Ok ostatnie jeszcze pytanie.
cs_set_user_model(id, "model_adma_ct")drugi parametr to nazwa katalogu czy pliku modelu?
#14
Napisano 13.08.2009 18:56
to nie ma znaczenia, nazwa katalogu i nazwa modelu muszą być takie same
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych