Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Agent Smith jako model admina.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pleps

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:z nienacka
Offline

Napisano 12.08.2009 19:46

Witam wszystkich.
Mam do was pytanie. Mam u siebie na lokalu plugin dodający model admina, ale nie różni się on od innych prawie niczym, poza tekstem na plecach i z przodu. Tu moje pytanie, jak zrobić by modelem admina był agent smitch: http://www.brotherso... ... an-ct.html, ale nie tylko w ct ale każdy admin, nie zależnie jaki skin wybiorę. Próbowałem przerobić ten plugin co mam, jednak nic to nie dało, skin pozostawał standardowy. Może mi ktoś pomóc to zrobić?
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 12.08.2009 23:50

skin pozostawał standardowy

Jeżeli pozostawał standardowy, to wychodzi na to że nie podmieniłeś modelu.
  • +
  • -
  • 0

#3 lau

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:56
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 12.08.2009 23:58

Akurat sam się z tym męczyłem :).
Użyj tego pluginu i będzie śmigać.
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.08.2009 00:02

Na modele postaci to nie działa
  • +
  • -
  • 0

#5 lau

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:56
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 13.08.2009 11:47

Na modele postaci to nie działa


Mi wszystko ładnie działa ;>.
  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.08.2009 12:31

Mi wszystko ładnie działa .

To bardzo interesujące. Wyślij new_weapons.ini na PW
  • +
  • -
  • 0

#7 Pleps

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:z nienacka
Offline

Napisano 13.08.2009 12:33

A jak to zrobiłeś? Tylko zaznaczam, że nie chę by każdy miał taki sam model, ale by tylko admin tak wyglądał.
  • +
  • -
  • 0

#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.08.2009 13:09

Użyj tego:
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=295
  • +
  • -
  • 0

#9 Pleps

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:z nienacka
Offline

Napisano 13.08.2009 16:23

Dobra wiem już w czym tkwi problem. Jak mam wymusić by każdy użytkownik musiał zaktualizować dany plik, lub go od nowa pobrać?
  • +
  • -
  • 0

#10 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.08.2009 16:25

Hmmm..... A nie lepiej zmienić nazwę w kodzie pluginu i ponownie skompilować?
  • +
  • -
  • 0

#11 Pleps

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:z nienacka
Offline

Napisano 13.08.2009 16:46

No właśnie tu się robi problem, bo pobiera pliki na innych kompach, ale i tak czyta stary plugin. Nie wiem czemu.
  • +
  • -
  • 0

#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.08.2009 16:59

Spróbuj tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/model_adma_ct/model_adma_ct.mdl")
        precache_model("models/player/model_adma_tt/model_adma_tt.mdl")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "model_adma_tt")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "model_adma_ct")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

Ścieżki mają być takie:
models/player/model_adma_ct/model_adma_ct.mdl
models/player/model_adma_tt/model_adma_tt.mdll
  • +
  • -
  • 0

#13 Pleps

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:z nienacka
Offline

Napisano 13.08.2009 18:55

Ok ostatnie jeszcze pytanie.
cs_set_user_model(id, "model_adma_ct")
drugi parametr to nazwa katalogu czy pliku modelu?
  • +
  • -
  • 0

#14 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.08.2009 18:56

to nie ma znaczenia, nazwa katalogu i nazwa modelu muszą być takie same
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych