Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Agent Smith jako model admina.
#1
Napisano 12.08.2009 19:46
Mam do was pytanie. Mam u siebie na lokalu plugin dodający model admina, ale nie różni się on od innych prawie niczym, poza tekstem na plecach i z przodu. Tu moje pytanie, jak zrobić by modelem admina był agent smitch: http://www.brotherso... ... an-ct.html, ale nie tylko w ct ale każdy admin, nie zależnie jaki skin wybiorę. Próbowałem przerobić ten plugin co mam, jednak nic to nie dało, skin pozostawał standardowy. Może mi ktoś pomóc to zrobić?
Pozdrawiam.
#2
Napisano 12.08.2009 23:50
Jeżeli pozostawał standardowy, to wychodzi na to że nie podmieniłeś modelu.skin pozostawał standardowy
#4
Napisano 13.08.2009 00:02
#5
Napisano 13.08.2009 11:47
Na modele postaci to nie działa
Mi wszystko ładnie działa ;>.
#6
Napisano 13.08.2009 12:31
To bardzo interesujące. Wyślij new_weapons.ini na PWMi wszystko ładnie działa .
#7
Napisano 13.08.2009 12:33
#9
Napisano 13.08.2009 16:23
#10
Napisano 13.08.2009 16:25
#11
Napisano 13.08.2009 16:46
#12
Napisano 13.08.2009 16:59
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/model_adma_ct/model_adma_ct.mdl") precache_model("models/player/model_adma_tt/model_adma_tt.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "model_adma_tt") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "model_adma_ct") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Ścieżki mają być takie:
models/player/model_adma_ct/model_adma_ct.mdl
models/player/model_adma_tt/model_adma_tt.mdll
#13
Napisano 13.08.2009 18:55
cs_set_user_model(id, "model_adma_ct")drugi parametr to nazwa katalogu czy pliku modelu?
#14
Napisano 13.08.2009 18:56
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych