Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Da się jakoś wydłużyć 'StatusText'?


Najlepsza odpowiedź GT Team , 18.06.2014 08:12

Nic, tylko ten tekst, jak wrócę ze straży, to napisze co i jak

Edit

Max znaków w statustext to 64, jeśli jest powyżej, ucina go. Odchudzilem formatex, i działa tak jak powinno. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.06.2014 17:02

Witam, mam taki kod:

static szText[128]	
				
formatex(szText, 127, "Zloto: %d | Wave [%s]: %d / %d | Potwory: %d [%d] / %d | Wieza: %d / %d | Poziom: %d | Fragi: %d / %d", gPlayerInfo[id][PLAYER_GOLD], gszRoundName[gWaveInfo[giWave][WAVE_ROUND_TYPE]], giWave, giWaveNum, giMonsterAlive, giSendsMonster, 
(is_special_wave(giWave) ? gWaveInfo[giWave][WAVE_MONSTER_NUM] + 1 : gWaveInfo[giWave][WAVE_MONSTER_NUM]), giBaseHealth, 
get_pcvar_num(gCvarInfo[CVAR_BASE_HEALTH]), gPlayerInfo[id][PLAYER_LEVEL], gPlayerInfo[id][PLAYER_FRAGS], 
(gPlayerInfo[id][PLAYER_LEVEL]==(MAX_LEVEL-1)?gPlayerInfo[id][PLAYER_FRAGS]:giLevelFrags[gPlayerInfo[id][PLAYER_LEVEL]]))
			
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(szText);
message_end();

I niestety pokazuje tylko kawałek, a mianowicie "Zloto: 0 | Wave [NORMA" i dalej ucina, w expmodzie jak robilem jakos dzialalo ;D bez ucinania, dlatego pytanie do was: Mozna jakos sobie z tym poradzic? Pozdrawiam. :)
 


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 17.06.2014 17:30

Poszerz tablice :D


  • +
  • -
  • -3

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.06.2014 18:02

Odpowiedz jest nieadekwatna do mojego pytania, możesz zauważyć ze tablica jest 128.

 

Czy limit wynosi przypadkiem 32 ?


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 17.06.2014 21:55

Jeśli korzystasz w ten sposób z StatusText to proponuje ci zablokować w plugin_init StatusText i StatusValue gdyż możne przeszkadzać w pokazywaniu informacji. Użyj MSG_ONE zamiast MSG_ONE_UNRELIABLE (MSG_ONE_UNRELIABLE bezpieczniejsze ale zawsze warto sprawdzić czy czasem nie wini tekst) Sprawdz czy coś nie ingeruje w StatusText w jakiś sposób (poszukaj w pluginach)


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 18.06.2014 08:12   Najlepsza odpowiedź

Nic, tylko ten tekst, jak wrócę ze straży, to napisze co i jak

Edit

Max znaków w statustext to 64, jeśli jest powyżej, ucina go. Odchudzilem formatex, i działa tak jak powinno.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych