Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Sklep

Sklep by ghost nie dodaje haseł

sklep

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 lexar

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 16.06.2014 16:47

Witam

Mam problem ze sklepem od ghost'a. Otóż po kupieniu jakieś usługi, kiedy chcesz wejść na serwer mamy komunikat o błędnym haśle tak jakby sklepik nie dodawał hasła do amxbansa (oczywiście wpisujemy setinfo _pw "hasło" żeby nie było), albo dodaje tylko że jakieś inne  :blink: . Jak można naprawić ten błąd?

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#2 sdanielos

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Daniell
  • Lokalizacja:DaLEKo
Offline

Napisano 17.06.2014 18:57

Musiałeś na pewno coś źle zrobić przy instalacji. Spróbuj na razie ponownie.



#3 DaanD

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.06.2014 19:55

hmm ja posiadam ten sklep i śmiga.

hasła tylko nie są pokazywane w AMXBANS'ie.

 

możliwe że nie nadałeś chmodów.



#4 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 17.06.2014 21:09

Mi zrobiło się to z dnia na dzień :/ przed tym wszystko działało i dopiero kilka dni temu coś się popsuło :( jeżeli chciałbym zrobić reinstalacje sklepiku musiałbym usunąć stare wpisy do bazy danych z tego sklepiku. Przed chwilą robiłem reinstal ale wszystko jest tak jak przedtem :/

 

poradziłem sobie, dzięki :D temat można zamknąć


Użytkownik lexar edytował ten post 17.06.2014 21:38

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sklep

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych