Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Edycja linii stref rashu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Flash3r

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
Offline

Napisano 12.08.2009 18:42

Edycja linii stref rashu w M_Antirusher. Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak zmienić kolor , grubość linii oraz odstępy między nimi.

Otwieramy plik M_Antirusher_x.x.sma notatnikiem (x.x oznacza wersję M_Antirushera)

1. Zmiana koloru linii.

Odszukujemy linię (ctrl + f i wpisujemy "new zone_color_red")
new zone_color_red[3] = { 255, 0, 0 }
Aktualnie ustawiony kolor wg. RGB to czerwony. Aby dowiedzieć się jakie wartości ma kolor który chcemy wybrać polecam użyć tego generatora RGB. Odczytujemy wartości z tabelki "Decimal".

Jeśli chcemy aby nasza linia miała kolor np. zielony to:
new zone_color_red[3] = { 255, 0, 0 }
Zmieniamy na:
new zone_color_red[3] = { 0, 255, 0 }
2. Zmiana grubości linii.

Odszukujemy linię (ctrl + f i wpisujemy "width")
write_byte( 5 )	// width
Wartość "5" jest to wartość odpowiedzialna za grubość linii. Im większa tym linia grubsza.

3. Odstępy między liniami.

Odszukujemy linie (ctrl + f i wpisujemy "i=0;i<9")
for(new i=0;i<9;i++){
	start[2]+=30
	stop[2]+=30
for(new i=0;i<9;i++){
Wartość "9" oznacza ilość wyświetlanych linii. Jeśli wpiszemy większą wartość linii będzie więcej.
start[2]+=30
stop[2]+=30
Wartości "30" oznaczają jednostki odległości między liniami. Im mniej tym linie będą gęściejsze.

Zapisujemy i kompilujemy do pliku amxx.

Flash3r
  • +
  • -
  • 0

#2 feever

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 12.08.2009 18:46

Dzięki, wiedziałem tylko jak zmienić kolor i grubość ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 KupaMan

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 24.08.2009 07:50

Bardzo dobry poradnik tylko trochę za bardzo to wszystko skomplikowane, i czy na pewno jest twój ? :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych