Otwieramy plik M_Antirusher_x.x.sma notatnikiem (x.x oznacza wersj臋 M_Antirushera)
1. Zmiana koloru linii.
Odszukujemy lini臋 (ctrl + f i wpisujemy "new zone_color_red")
new zone_color_red[3] = { 255, 0, 0 }Aktualnie ustawiony kolor wg. RGB to czerwony. Aby dowiedzie膰 si臋 jakie warto艣ci ma kolor kt贸ry chcemy wybra膰 polecam u偶y膰 tego generatora RGB. Odczytujemy warto艣ci z tabelki "Decimal".
Je艣li chcemy aby nasza linia mia艂a kolor np. zielony to:
new zone_color_red[3] = { 255, 0, 0 }Zmieniamy na:
new zone_color_red[3] = { 0, 255, 0 }2. Zmiana grubo艣ci linii.
Odszukujemy lini臋 (ctrl + f i wpisujemy "width")
write_byte( 5 ) // widthWarto艣膰 "5" jest to warto艣膰 odpowiedzialna za grubo艣膰 linii. Im wi臋ksza tym linia grubsza.
3. Odst臋py mi臋dzy liniami.
Odszukujemy linie (ctrl + f i wpisujemy "i=0;i<9")
for(new i=0;i<9;i++){ start[2]+=30 stop[2]+=30
for(new i=0;i<9;i++){Warto艣膰 "9" oznacza ilo艣膰 wy艣wietlanych linii. Je艣li wpiszemy wi臋ksz膮 warto艣膰 linii b臋dzie wi臋cej.
start[2]+=30 stop[2]+=30Warto艣ci "30" oznaczaj膮 jednostki odleg艂o艣ci mi臋dzy liniami. Im mniej tym linie b臋d膮 g臋艣ciejsze.
Zapisujemy i kompilujemy do pliku amxx.
Flash3r