Inteligencja:0/1000
Siła:0/5800
Wytrzymałosc:0/1000
Kondycja:0/200
zmiana koloru HUD na biały
Wynagrodzę +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.06.2014 21:54
Inteligencja:0/1000
Siła:0/5800
Wytrzymałosc:0/1000
Kondycja:0/200
zmiana koloru HUD na biały
Wynagrodzę +
Napisano 15.06.2014 00:14
Silnik mamy sami sobie znaleźć?
Napisano 15.06.2014 00:21
Nie dałeś silnika, ale łap:
Napisano 15.06.2014 09:33
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Silnik mamy sami sobie znaleźć?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Już daje sry
proszę też o skomplikowanie bo nie potrafię
Napisano 15.06.2014 13:45
Łap:
Napisano 15.06.2014 21:09
Łap:
nie działa w ogóle nie mogę nawet dodać stat
Napisano 16.06.2014 09:06
To zmień sobie rozdawanie statystyk na inne czyli zmiana jednym przyciskiem, bo tutaj widzę że masz na kilka.
new limit_zdrowia = 5800; // zdrowie new limit_inteligencji = 1000; // inteligencja new limit_kondycji = 200; // kondycja new limit_wytrzymalosci = 1000; // wytrzymalosc
A tutaj ustawiasz limit statystyk.
Napisano 16.06.2014 13:10
nie potafię tego nie ogarniam tam wyżej dałem swój silnik skomplikuj i zmien ktoś pls
Napisano 17.06.2014 12:43
Załóż nowy temat i opisz co mamy zrobić.
Napisano 17.06.2014 17:06
Załóż nowy temat i opisz co mamy zrobić.
Zmień tutaj będzie+
inteligencja:0/1000
siła 0/5800
wytrzymałosc 0/1000
kondycja 0/200
ma być zablokowane do tylu i ma też pisać jak się dodaje np 500/5800 siły
I hud na biały kolor przerobić jest zielony
Proszę też o skomplikowanie.
Napisano 17.06.2014 17:54
Proszę, trzeba trochę reputacji nabić ;D
Napisano 17.06.2014 21:09
Proszę, trzeba trochę reputacji nabić ;D
Wszystko git tylko popraw to dodawanie statystyk bo można tylko po 1 ;/
i jak jest
1.dodaj +1
2.intelgencja
3.siła
4.wytrzymałosc
5.kondycja
to 1 to inteligencja 2 to siła itd i można tylko po1 dodawac popraw to i leci +
Napisano 18.06.2014 08:14
Okey sprawdz
Napisano 14.08.2014 08:09
Okey sprawdz
Tak tylko że all staty można po 2000 ;/ a mialo być inaczej
inteligencja max:1000
siła max :5800
wytrzymalosc max:1000
kondycja max:200
zmien to proszę jak mozesz
Napisano 14.08.2014 08:12
zależy ile masz statystyk dodanych w klasie...
Limit działa, lecz klasy mają statystyk x dodanych to się dodaje do limitu
LoL, 500 postów ;D
Napisano 14.08.2014 08:22
zależy ile masz statystyk dodanych w klasie...
Limit działa, lecz klasy mają statystyk x dodanych to się dodaje do limitu
e tam jak będzie kilka po maxie to co klasy maja wgrane nic sie nie stanie
Napisano 14.08.2014 08:34
Po co wy się bawicie w limit statystyk?
Nie lepiej ustawić to w gotowych case?
Przykład:
case 1: { if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); }
Zmieniasz na:
case 1: { if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= 1000) { inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); }
Cała filozofia
Bo standardowo masz LIMIT POZIOMU na połowę do każdej statystyki , a tak to usuwasz to i wrzucasz swój zakres.
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
Napisano 14.08.2014 08:35
Po co wy się bawicie w limit statystyk?
Nie lepiej ustawić to w gotowych case?
Przykład:
case 1: { if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); }Zmieniasz na:
case 1: { if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= 1000) { inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); }Cała filozofia
Bo standardowo masz LIMIT POZIOMU na połowę do każdej statystyki , a tak to usuwasz to i wrzucasz swój zakres.
ja takiego czegoś nie ogarniam
Napisano 14.08.2014 08:37
na górze masz przykład, musisz zwyczajnie usunąć limit_poziomu/2 i zostawić
<= CYFRA (1, 2, 500, 1000) jakakolwiek.
Chcesz limit życia 500 np, to poniżej masz CASE 2 z życiem i znowu masz LIMIT_POZIOMU/2, usuwasz go i wpisujesz na jego miejsce cyferki jakie chcesz aby były limitem, czyli 500
Co w tym trudnego? Powoli do celu
Dasz radę.
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
Napisano 14.08.2014 11:17
na górze masz przykład, musisz zwyczajnie usunąć limit_poziomu/2 i zostawić
<= CYFRA (1, 2, 500, 1000) jakakolwiek.Chcesz limit życia 500 np, to poniżej masz CASE 2 z życiem i znowu masz LIMIT_POZIOMU/2, usuwasz go i wpisujesz na jego miejsce cyferki jakie chcesz aby były limitem, czyli 500
![]()
Co w tym trudnego? Powoli do celu![]()
Dasz radę.
zrób będzie +++++ wyżej kawałek napisałem ile ma być i czego limit
Silnik
Dodanie frakcji do klas od poziomuNapisany przez Lakrouss, 28.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT, 10.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT, 05.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09, 20.01.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Kupie
kupie serverkuie Napisany przez Anonimowy09, 20.12.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych