Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klasę "Niezniszczalny (Klasa Premium)

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adzior99

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jarosław
Offline

Napisano 14.06.2014 19:38

Nazwa klasy:Niezniszczalny (Klasa Premium)

Inteligencja:0

Zdrowie:400

Wytrzymałosc:200

Kondycja:100

Bronie : M4,dlg,wszystkie granaty

 

Opis klasy:

Brak rozrzutu ,nieskończona amunicja,+80 dmg z m4 1/1 z kosy 1/1 z granata 3 skoki

ADMIN_LEVEL_A


  • +
  • -
  • 0

#2 Mychu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:katowice
Offline

Napisano 14.06.2014 20:36

Proszę 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Niezniszczalny (Klasa Premium)";
new const opis[]    = "Brak rozrzutu ,nieskończona amunicja,+80 dmg z m4 1/1 z kosy 1/1 z granata 3 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 400;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 200;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Klasa Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
   
return COD_CONTINUE;
}
 

  • +
  • -
  • 0

76561198004971956.pngAddFriend.png

 


#3 Adzior99

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jarosław
Offline

Napisano 14.06.2014 20:37

Tylko opis dałeś i nazwę i flage ... ta klasa nie daje nic . nie będzie +


  • +
  • -
  • 0

#4 ReVolta

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.06.2014 10:23

Proszę oto klasa 1/1 z kosy dałem na PPM ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Niezniszczalny (Klasa Premium)";
new const opis[]    = "Brak rozrzutu ,nieskończona amunicja,+80 dmg z m4 1/1 z kosy 1/1 z granata 3 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 400;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 200;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "ReVolta");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Niezniszczalny (Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 3;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,1) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 80.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public PreThink(id)

{

    if(ma_klase[id])

        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})

}

        

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)

{

    if(ma_klase[id])

        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   

}

  • +
  • -
  • 0

#5 Adzior99

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jarosław
Offline

Napisano 15.06.2014 10:30

Zrobił byś plik amxx,sma ? bo ja nie wiem jak to zrobić pls wtedy będzie już +


  • +
  • -
  • 0

#6 Adzior99

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jarosław
Offline

Napisano 15.06.2014 10:32

 

Proszę oto klasa 1/1 z kosy dałem na PPM ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Niezniszczalny (Klasa Premium)";
new const opis[]    = "Brak rozrzutu ,nieskończona amunicja,+80 dmg z m4 1/1 z kosy 1/1 z granata 3 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 400;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 200;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "ReVolta");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Niezniszczalny (Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 3;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,1) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 80.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public PreThink(id)

{

    if(ma_klase[id])

        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})

}

        

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)

{

    if(ma_klase[id])

        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   

}

 

Plik amxx sma proszę.
 


  • +
  • -
  • 0

#7 ReVolta

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.06.2014 10:36

Proszę :)

 

http://www44.zippysh...80559/file.html


  • +
  • -
  • 0

#8 Adzior99

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jarosław
Offline

Napisano 15.06.2014 10:40

 

Sekunda sprawdzę :)


  • +
  • -
  • 0

#9 Adzior99

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jarosław
Offline

Napisano 15.06.2014 10:44

 

 

Sekunda sprawdzę :)

 

 

klasa nie działa ;/ nie ma ani brak rozrzutu ani nieskonczonej amunicji ;/


  • +
  • -
  • 0

#10 ReVolta

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.06.2014 11:37

Dodałem nieskończoność amo a co do braku rozrzutu to powinno wszystko działać kod jest poprawny :)

 

http://www28.zippysh...66794/file.html


  • +
  • -
  • 0

#11 ReVolta

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.06.2014 12:28

Sory za spam faktycznie nie działał elminator rozrzutu łap poprawione :)

 

http://www33.zippysh...35041/file.html


  • +
  • -
  • 0

#12 Adzior99

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jarosław
Offline

Napisano 15.06.2014 16:10

Znów nic nie działa .... sprawdz pierw i pózniej wyślij mi


  • +
  • -
  • 0

#13 ReVolta

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.06.2014 16:42

Klasa jest dobrze napisana, kompiluje się i wszystko musi działać :)


  • +
  • -
  • 0

#14 Adzior99

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jarosław
Offline

Napisano 15.06.2014 19:33

Klasa jest dobrze napisana, kompiluje się i wszystko musi działać :)

 

To skoplikuj i wstaw jeszcze raz klasę bo ja nie umiem i dam ++


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych