Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

[ROZWIĄZANE] Prosba o modyfikacje 3 perkow

perk

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 SevSon-

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 11.06.2014 16:07

Witam. proszę o modyfikacje tych trzech perkow :

 

 

 

Celne Oko - chce aby dodawalo 50 EXP'a

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Celne Oko";
new const perk_desc[] = "Za zabojstwo strzalem w glowe dostajesz dodatkowo 100 expa";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "B4DZ!0");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public cod_perk_enabled(id)
	ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public Death()
{
	new id = read_data(2);
	new weapon, hitzone, attacker = get_user_attacker(id, weapon, hitzone);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(!ma_perk[attacker])
		return PLUGIN_CONTINUE;

	if(hitzone != HIT_HEAD)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
		cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+100);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

GoodMode - Udalo mi sie zedytowaz by dzialalo na 2 sec (a nie 4) lecz pasek leci ~4 sekundy , da rade to zmienic?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>

new bool:wykorzystal[33];
new msg_bartime;
new const perk_name[] = "GoodMode";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu jestes niesmiertelny na 2sek [c]";

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
         wykorzystal[id] = false;
}
public cod_perk_used(id)
{
         if(!is_user_alive(id))
           return;
        
         if(wykorzystal[id])
         {
           ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
           return;
         }
  
         wykorzystal[id] = true;
  
         set_user_godmode(id, 1);
         set_task(2.0, "WylaczGod", id);
  
         message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
         write_short(5)
         message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
         if(!is_user_connected(id)) return;
  
         set_user_godmode(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
         wykorzystal[id] = false;
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Notatki Zieniasa - Perk dziala od 20-30 sekund. Chcialbym by dzialal on od 5-11 sekund

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define TIME 30


new const perk_name[] = "Notatki Zieniasa";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu na LW sekund zadajesz 4 razy wiecej obrazen [c]. Perk niszczy sie po uzyciu!"
new bool: ma_perk[33], CzasTrwania, wartosc_perku[33]

new SoundStart[] = "misc/quad_damage_start.wav"
new SoundEnd[] = "misc/quad_damage_end.wav"
public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb")
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15, 30)
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "Client_PreThink")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	ma_perk[id] = true;
	wartosc_perku[id] = wartosc
	
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	remove_task(id+44)
}
public client_disconnect(id)
{
	remove_task(id+44)
}
public plugin_precache()
{
	precache_sound(SoundStart)
	precache_sound(SoundEnd)
}
public Client_PreThink(id)
{
	if(task_exists(id+44) && ma_perk[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Quad Damage: %i", CzasTrwania)
		Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
		switch(CzasTrwania)
		{ 
			case 3:	
			{
				Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
				client_cmd(id,"speak %s", SoundEnd)
			}
			case 2:	Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
			case 1:	
			{
				Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
				cod_set_user_perk(id, 0)
			}
		}
	}
}
public cod_perk_used(id)
{
	client_cmd(id, "speak %s", SoundStart)
	set_task(1.0, "QuadDamage", id+44, _, _, "a", CzasTrwania = wartosc_perku[id]);
}
public QuadDamage(id)
{
	id-=44
	CzasTrwania--
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED
	if(!(task_exists(idattacker+44)))
		return HAM_IGNORED
		
	SetHamParamFloat(4, damage*4.0)
	
	return HAM_IGNORED
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
	message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id );
	write_short( duration );
	write_short( holdtime );	
	write_short( fadetype );	
	write_byte ( red );		
	write_byte ( green );		
	write_byte ( blue );	
	write_byte ( alpha );	
	message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Probowalem sam edytowac ale mi nie wychodzilo ;D


  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#2 Pomager'ek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 11.06.2014 16:43

Celne Oko - chce aby dodawalo 50 EXP'a -zrobione

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>

 

new const perk_name[] = "Celne Oko";
new const perk_desc[] = "Za zabojstwo strzalem w glowe dostajesz dodatkowo 50 expa";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "B4DZ!0");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public Death()
{
new id = read_data(2);
new weapon, hitzone, attacker = get_user_attacker(id, weapon, hitzone);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(hitzone != HIT_HEAD)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+50);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

 

GoodMode - Udalo mi sie zedytowaz by dzialalo na 2 sec (a nie 4) lecz pasek leci ~4 sekundy , da rade to zmienic? - niewiem czy dobrze ale sproboj

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>

new bool:wykorzystal[33];
new msg_bartime;
new const perk_name[] = "GoodMode";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu jestes niesmiertelny na 2sek [c]";

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
wykorzystal[id] = false;
}
public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_godmode(id, 1);
set_task(2.0, "WylaczGod", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(2)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_godmode(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 

Notatki Zieniasa - Perk dziala od 20-30 sekund. Chcialbym by dzialal on od 5-11 sekund - nie testowalem ale powinno byc ok :)


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define TIME 11


new const perk_name[] = "Notatki Zieniasa";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu na LW sekund zadajesz 4 razy wiecej obrazen [c]. Perk niszczy sie po uzyciu!"
new bool: ma_perk[33], CzasTrwania, wartosc_perku[33]

new SoundStart[] = "misc/quad_damage_start.wav"
new SoundEnd[] = "misc/quad_damage_end.wav"
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15, 30)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Client_PreThink")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc

}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
remove_task(id+44)
}
public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+44)
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(SoundStart)
precache_sound(SoundEnd)
}
public Client_PreThink(id)
{
if(task_exists(id+44) && ma_perk[id])
{
client_print(id, print_center, "Quad Damage: %i", CzasTrwania)
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
switch(CzasTrwania)
{
case 3:
{
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
client_cmd(id,"speak %s", SoundEnd)
}
case 2: Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
case 1:
{
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
cod_set_user_perk(id, 0)
}
}
}
}
public cod_perk_used(id)
{
client_cmd(id, "speak %s", SoundStart)
set_task(1.0, "QuadDamage", id+44, _, _, "a", CzasTrwania = wartosc_perku[id]);
}
public QuadDamage(id)
{
id-=44
CzasTrwania--
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED
if(!(task_exists(idattacker+44)))
return HAM_IGNORED

SetHamParamFloat(4, damage*4.0)

return HAM_IGNORED
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik Pomager'ek edytował ten post 11.06.2014 16:49


#3 SevSon-

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 12.06.2014 20:37

GoodMode dziala

Celne Oko wogóle nie dziala

Notatki zero zmian

 

Ale Ok, dalem juz sobie rade. dzięki za GoodMode

 

. Do zamkniecia


  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 14.06.2014 18:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych