Witajcie. Wyczytałem, że gdy przy nazwie pluginu jest dopisany "debug" to ta opcja obciąża serwer. Gdy usunąłem napis debug sprzed nazwy QTM_CodMod.amxx to nie dało wejść się na serwer (pasek ładowania zacinał się w połowie). Co może być tego przyczyną?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

QTM_CodMod, a debug - Dlaczego serwer nie działa?
#2
Napisano 11.06.2014 06:37
Wyczytałem, że gdy przy nazwie pluginu jest dopisany "debug" to ta opcja obciąża serwer.
Gdzie to wyczytałeś waściu ?
Ja tam mam standardowo w amxx.cfg debugowanie całości i ? Nie widzę żadnych spadków FPSów przez to ani większego zużycia procesora?
Moim zdaniem brednie, lub na "moich" maszynach nie widać różnicy z i bez debugowania.
Gdy usunąłem napis debug sprzed nazwy QTM_CodMod.amxx to nie dało wejść się na serwer (pasek ładowania zacinał się w połowie).
A widzisz, czyli coś z silnikiem nie jest tak jak być powinno, skoro bez debugowania na serwer wejść nie możesz to coś tutaj jest nie tak. (Ale ja się powtarzam..)
Przyczyn może być mnóstwo, od jakichś pierdołek związanych z funkcjami HAM`a lub podobnymi aż do strasznie zrypanego kodu całego silnika
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
#3
Napisano 11.06.2014 10:35
http://amxx.pl/topic...h-a-obciazenie/ - Tutaj wyczytałem
A i żadnych errorów z silnikiem, nigdy nie było.
#4
Napisano 11.06.2014 14:19
http://amxx.pl/topic...h-a-obciazenie/ - Tutaj wyczytałem
Szczerze?
Jak sebul czy tam Dark pisali .
Jedna kwestia, że debug się włącza jednorazowo przy wyskoczeniu jakichś logów.
Druga kwestia, że debug obciąża w zależności od struktury pluginu, u mnie jest to w ogóle nie odczuwalne z tego co patrzyłem więc mam cały czas włączony debug i za czystym przeproszeniem mam to gdzieś bo nie obserwuje, żadnego zużycia procesora wyższego niż 65% przy całym serwerze graczy na moim COD`zie.
Trzecia kwestia, że wszystko zależy od tego gdzie ten serwer stoi, bo takie gadanie "że debug obciąża"
Jak wspomniał Sebul lub Dark w tamtym temacie, sprawdza każde z osobna, lecz czy to aż tak obciąża?
Z ciekawości sam to sprawdziłem i efekt różnicy 2-5% także znikomy moim zdaniem....
A i żadnych errorów z silnikiem, nigdy nie było.
A więc wyłącz teraz debugowanie i sprawdź czy serwer ruszy, jeżeli nie podaj proszę .sma i wtedy zobaczymy co mu leży na kodzie.
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych