Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa co 5 sekund dostaje he

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 trilex

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:WWa
Offline

Napisano 10.06.2014 17:02

Mozliwe, ze cos takiego bylo, ale niektorzy moga nie umiec sobie zrobic.

 

Mamy przykladowa klase:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

       

new const nazwa[]   = "Granaciarz";

new const opis[]    = "Co 5 sekund dostaje HE";

new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY);

new const zdrowie   = 15;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

   

public plugin_init()

{

 register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}

Dodajemy biblioteke:

#include <fun>

Pod spodem:

#define TASK_PALACE_REKAWICZKI -736

Nizej:

new bool:ma_klase[33];

Cod_class_enabled/disabled:

public cod_class_enabled(id)

{

 ma_klase[id] = true;

 cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

 set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);
}
public cod_class_disabled(id)

{

 cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

 ma_klase[id] = false;

}

I na sam koniec:

public PalaceRekawiczki(id)

{

 id -= TASK_PALACE_REKAWICZKI;

 

 if(!is_user_connected(id))

  return PLUGIN_CONTINUE;

  

 if(ma_klase[id])

 {

  set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);

  give_item(id, "weapon_hegrenade");

 }

 

 return PLUGIN_CONTINUE;

}

Calosc powinna wygladac tak:

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fun>

 
#define TASK_PALACE_REKAWICZKI -736
 


new const nazwa[] = "Granaciarz";

new const opis[] = "Co 5 sekund dostaje HE.";

new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;

new const zdrowie = 15;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()

{

 register_plugin(nazwa, "1.0", "TRILEX");

 

 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}
public cod_class_enabled(id)

{

 ma_klase[id] = true;

 cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

 set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);
}
public cod_class_disabled(id)

{

 cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

 ma_klase[id] = false;

}
public PalaceRekawiczki(id)

{

 id -= TASK_PALACE_REKAWICZKI;

 

 if(!is_user_connected(id))

  return PLUGIN_CONTINUE;

  

 if(ma_klase[id])

 {

  set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);

  give_item(id, "weapon_hegrenade");

 }

 

 return PLUGIN_CONTINUE;

}

Jezeli chcemy zmienic czestotliwosc otrzymywania HE, to zmieniamy w cod_class_enabled:

 set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);

na np.

 set_task(10.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);

Trzeba rowniez zmienic liczbe w public PalaceRekawiczki(id).

 

Gotowa klasa w zalaczniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png<-Poszukuję opiekuna serwera

Sprzedam paczkę CoD:9001lvl! Szczegóły na pw lub gg:51026852.

Sprzedam Unikalną paczkę CoD:901lvl! Szczegóły na pw lub gg:51026852.

Robię paczki Cod mod  na zamówienie.

 


#2 UTeam

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:404 Not Found
Offline

Napisano 12.06.2014 11:55

Testowales ta klase?

Nie dam sobie reki obciac ale kiedys robilem klase z dwona granatmi i wygladalo to mniej wiecej jak twoj plugin.

I problem polegal na tym ze w cs mozna miec tylko jeden granat  i dopiero gdy wyrzucilem pierwszego dostalem drugi.

 

Poszukalem i znalazlem temat sharka.

http://amxx.pl/topic...dla-klasyperku/


Co i jak?

cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); // Perk daje nam granat.
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE); // Po wyrzuceniu perka nie będziemy dostawać granatów.
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5); // To daje nam 5 granatow, aby perk dawał więcej HE zmieniamy cyfrę 5 na dowolną.
set_task(0.1, "ResetHUDx", id); // W jakich odstępach czasowych dostajemy HE, w tym przypadku dostajemy natychmiastowo po rzuceniu, jeżeli chcemy np dostawać HE co 3 sekundy zmieniamy 0.1 na 3.0

 

Wiec twoj opis jest mylacy bo jak ktos nie wyrzuci granatu to nie dostanie nastepnych.



#3 trilex

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:WWa
Offline

Napisano 12.06.2014 14:54

Tak, źle napisałem opis, lecz nie mogę zedytować. proszę aministracje o poprawę.


Użytkownik trilex edytował ten post 12.06.2014 14:55

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png<-Poszukuję opiekuna serwera

Sprzedam paczkę CoD:9001lvl! Szczegóły na pw lub gg:51026852.

Sprzedam Unikalną paczkę CoD:901lvl! Szczegóły na pw lub gg:51026852.

Robię paczki Cod mod  na zamówienie.

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych