Mozliwe, ze cos takiego bylo, ale niektorzy moga nie umiec sobie zrobic.
Mamy przykladowa klase:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Granaciarz";
new const opis[] = "Co 5 sekund dostaje HE";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Dodajemy biblioteke:
#include <fun>
Pod spodem:
#define TASK_PALACE_REKAWICZKI -736
Nizej:
new bool:ma_klase[33];
Cod_class_enabled/disabled:
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
ma_klase[id] = false;
}
I na sam koniec:
public PalaceRekawiczki(id)
{
id -= TASK_PALACE_REKAWICZKI;
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
{
set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Calosc powinna wygladac tak:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#define TASK_PALACE_REKAWICZKI -736
new const nazwa[] = "Granaciarz";
new const opis[] = "Co 5 sekund dostaje HE.";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "TRILEX");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
ma_klase[id] = false;
}
public PalaceRekawiczki(id)
{
id -= TASK_PALACE_REKAWICZKI;
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
{
set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jezeli chcemy zmienic czestotliwosc otrzymywania HE, to zmieniamy w cod_class_enabled:
set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);
na np.
set_task(10.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);
Trzeba rowniez zmienic liczbe w public PalaceRekawiczki(id).
Gotowa klasa w zalaczniku


Dodatki SourceMod




codclass_granaciarz.amxx








