Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dlaczego muzyka się nie wyłącza po zakończeniu zabawy?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dominika12345

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Dominika
  • Lokalizacja:Opoczno
Offline

Napisano 09.06.2014 08:11

Witam, od niedawna prowadzę serwer JailBreak, korzystając z paru poradników dodałam do zabaw muzykę, jednak jest ona odtwarzana po tym jak zabawa się zakończy, co muszę zmienić żeby muzyka skończyła się równo z końcem zabawy?

I co wpisać żeby muzyka odtwarzała się ponownie gdy się skończy a zabawa będzie nadal rozgrywana?

 

Tu dodaję przykład 1 z zabaw:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] Ganiany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_ganiany;
new bool:usun;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
}

public plugin_precache()
    precache_sound("misc/zabawy/ganiany.mp3");

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_ganiany)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Straznicy zaczynaja ganiac wiezniow^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest Ganiany";
			
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
				continue;
			
			strip_user_weapons(i);
			give_item(i, "weapon_knife");
		}
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 3;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_ganiany)
	{
                client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/zabawy/ganiany.mp3");
		jail_set_all_speed(0.1, 2) //blokowanie chodzenia ct
		
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_ganiany)
	{
		if(!usun)
		{
                        client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/zabawy/ganiany.mp3");
			jail_set_ct_hit_tt(false);
			jail_set_all_speed(300.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
			
			jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
		}
		else
		{
			jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
		}
		usun = !usun;
	}
}

public OnRemoveData(day)
{
	usun = false;
}

//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
			continue;
			
		jail_set_user_speed(i, speed);
	}
}


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#2 Jadek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.06.2014 12:55

No to zrób tak:

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_ganiany)
    {
        if(!usun)
        {
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/zabawy/ganiany.mp3");
            jail_set_ct_hit_tt(false);
            jail_set_all_speed(300.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
            
            jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
        }
        else
        {
            jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
        }
        usun = !usun;
        client_cmd(0, "mp3 stop");
    }
}

  • +
  • -
  • 1

#3 BeMM

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 09.06.2014 12:58

Wystarczy dodać do OnRemoveData:
client_cmd(0, "mp3 stop");


  • +
  • -
  • 1

#4 Dominika12345

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Dominika
  • Lokalizacja:Opoczno
Offline

Napisano 09.06.2014 13:37

A jaką komende dodać żeby muzyka była odtwarzana parę razy, mp3 które mam do zabaw są krótkie i podczas zabawy się kończą...

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#5 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 09.06.2014 13:45

Dodaj po prostu do pluginu gdzie jest muzyka i masz cmd play lub coś takiego 'loop'
Wtedy będzie muzyka się zapętlać aż do zakończenia zabawy i cmd stop.


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#6 Dominika12345

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Dominika
  • Lokalizacja:Opoczno
Offline

Napisano 16.06.2014 10:41

Dodaj po prostu do pluginu gdzie jest muzyka i masz cmd play lub coś takiego 'loop'
Wtedy będzie muzyka się zapętlać aż do zakończenia zabawy i cmd stop.

Nie rozumiem.:(

Może mi to ktoś przerobić żeby muzyka po zakończeniu się powtarzała a jej koniec nastąpił razem z końcem zabawy?

Wtedy zobaczę co gdzie trzeba wpisać i będę wiedziała...

Dodam tu sma free daya i prosiłabym o dodanie tych komend...

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.7m"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("jb_cypis/freeday.wav");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	jail_remove_game_hud();
}

public OnRemoveData(day)
{
	jail_remove_game_hud();
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!

setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...

//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		jail_set_prowadzacy(0);
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
			
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
	}
	else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
	{
		szInfo = "";
		szInfo2 = "";
		
		jail_set_god_tt(false);
		jail_set_god_ct(false);
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_tt_hit_ct(false);
		
		setting[0] = 0;
		setting[1] = 0;
		setting[2] = 0;
		setting[3] = 0;
		setting[4] = 0;
		setting[5] = 0;
		setting[6] = 0;
		setting[7] = 0;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		client_cmd(0, "spk jb_cypis/freeday.wav");
			
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
				user_kill(i);
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#7 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 16.06.2014 14:24

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.7m"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound loop("jb_cypis/freeday.wav");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	jail_remove_game_hud();
}

public OnRemoveData(day)
{
	jail_remove_game_hud();
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!

setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...

//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		jail_set_prowadzacy(0);
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
			
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
	}
	else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
	{
		szInfo = "";
		szInfo2 = "";
		
		jail_set_god_tt(false);
		jail_set_god_ct(false);
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_tt_hit_ct(false);
		
		setting[0] = 0;
		setting[1] = 0;
		setting[2] = 0;
		setting[3] = 0;
		setting[4] = 0;
		setting[5] = 0;
		setting[6] = 0;
		setting[7] = 0;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		client_cmd(0, "spk loop jb_cypis/freeday.wav");
			
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
				user_kill(i);
		}
	}
}

Ja tam inną funkcję do odtwarzania stosuje, ale ogg.

Pani Blondynko :crazy:

// Ja stosuję te funkcję którą podał Jadek :)


Użytkownik LosT . edytował ten post 16.06.2014 14:25

  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#8 Dominika12345

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Dominika
  • Lokalizacja:Opoczno
Offline

Napisano 18.06.2014 13:12

LosT. Podczas kompilowania wyskakują błędy...


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych