Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić aby na mapie grało więcej niż 10 vs 10?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ProSkillBongoo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Karton
Offline

Napisano 08.06.2014 19:01

Witam mam serwer 25 slotów i na mapie np. assault_mega nie może wbić więcej osób niż 10 do drużyny a na innych serwerach widziałem 15 vs 15 :]

Da się to jakoś zrobić?


  • +
  • -
  • 0

#2 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 216
Profesjonalista

  • Postów:467
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 08.06.2014 19:05

masz ptb?
Jesli tak sprawdz konfigurację


  • +
  • -
  • 0
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#3 ProSkillBongoo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Karton
Offline

Napisano 08.06.2014 19:07

Mam max drużynę na 15 ustawione.

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
             
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin    on     // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   0        // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin     0        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize      15       // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff      1        //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3        // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto      2        // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick      5        // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick         off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj      off     // zapisuj wtj do pliku wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch       on        // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  1        // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    2        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1        // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7        // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0        // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly     off     //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj      off     //  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce     off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok        off    // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay      off    // uzywaj wiadomosci HUD

// team strength limits
amx_ptb maxstreak    5        // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore     2        // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5    // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0    // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50        // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2        // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached

Użytkownik ProSkillBongoo edytował ten post 08.06.2014 19:08

  • +
  • -
  • 0

#4 Jadek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.06.2014 19:08

Musisz stworzyć spawny, bo na większości map limit spawnów teamu wynosi 10.

Tutaj masz link: http://amxx.pl/topic...wns-editor-v10/


  • +
  • -
  • 1

#5 ProSkillBongoo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Karton
Offline

Napisano 08.06.2014 22:03

Dzięki można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych