Witam
Jak zrobić vote na zmiane mapy po uzyskaniu np.10 głosów? Głównie chodzi mi tylko o jedną mapkę i miało by to wyglądać tak, że po napisaniu /mapa przez 10 graczy mapa automatycznie by się zmieniała na wyznaczoną. Jak to zrobić?
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.06.2014 17:54
Witam
Jak zrobić vote na zmiane mapy po uzyskaniu np.10 głosów? Głównie chodzi mi tylko o jedną mapkę i miało by to wyglądać tak, że po napisaniu /mapa przez 10 graczy mapa automatycznie by się zmieniała na wyznaczoną. Jak to zrobić?
Pozdrawiam
Napisano 08.06.2014 19:15
Napisano 09.06.2014 17:37
Ok dzięki, tylko teraz mam problem z ustawieniem że np: 10 graczy wpisuje komendę i mapa się zmienia. W pluginie jest takie coś: if(player_count()<=10) wydaję mi się, że to odpowiada za to, że jak jest mniej niż 10 graczy na serwerze to dopiero w tedy można jej użyć. Ja chciałbym zrobić tak jak pisałem wcześniej 10 graczy wpisuje komende i mapka się zmienia co w takim razie mam zrobić?
Napisano 09.06.2014 19:15
Napisano 10.06.2014 11:58
Zmien ten warunek i zliczaj glosy do pewnej zmiennej i moze w thinku sprawdzaj ze jak 10 graczy wpisze to dopiero cos sie stanie
To już jest w pluginie. Poza tym co masz na myśli mówiąc think??
Patrz w kod:
public sprawdz(id) { if((gIsAdmin > 0) && (get_cvar_num("amx_malamapa_admin") == 1)) return PLUGIN_CONTINUE new txt[90], username[32] get_user_name(id, username, 32) read_args ( txt, 90 ) if(equali(txt, "^"mala mapa^"")) { if(gGranaMalaMapa) { client_print(0, print_chat, "Mala mapa jest obecnie grana!") return PLUGIN_CONTINUE } if(gVoteRunning) return PLUGIN_CONTINUE if(player_count()<=8) { if(gWpisal[id]==0) { gCount++ gWpisal[id]=1 client_print(0,print_chat, "[%s] zaglosowal na zmiane na mala mape", username) client_print(0,print_chat, "Potrzebnych glosow na zmiane na mala mape: %d", (player_count()/2)+1-gCount) log_amx("[%s] zaglosowal na zmiane na mala mape", username) log_amx("Potrzebnych glosow na zmiane na mala mape: %d", (player_count()/2)+1-gCount) } else { gCount-- gWpisal[id]=0 client_print(0,print_chat, "[%s] wypisal sie z glosowania na zmiane na mala mape", username) client_print(0,print_chat, "Potrzebnych glosow na zmiane na mala mape: %d", (player_count()/2)+1-gCount) log_amx("[%s] wypisal sie z glosowania na zmiane na mala mape", username) log_amx("Potrzebnych glosow na zmiane na mala mape: %d", (player_count()/2)+1-gCount); } if((player_count()/2)+1-gCount<=0) // odpalamy vote { run_vote() } } } return PLUGIN_CONTINUE }
Zmień ten warunek na jaki chcesz:
if((player_count()/2)+1-gCount<=0) // odpalamy vote
Napisano 26.06.2014 14:18
Przepraszam, że odświeżam stary temat ale jednak tego potrzebuję
Zmień ten warunek na jaki chcesz:
if((player_count()/2)+1-gCount<=0) // odpalamy vote
Jak zrobić tak żeby na zmianę mapy potrzeba było 10 głosów? Niezależnie od tego ilu jest graczy na serwerze
Napisano 27.06.2014 12:59
if(gCount==10)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych