Witam
Mam pytanie jak zmienić % wyświetlanie expa, aby zamiast 0.% , było 0%
Oto kod
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.0f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKillStreak : x%d^n^nForum : Center-Zone.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], licznik_zabiccod[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Center-Zone.pl]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.0f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[KillStreak : x%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id), licznik_zabiccod[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Za pomoc daje +


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty









