Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Zmiana procentowego wyświetlania expa

cod nowy

Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 08.06.2014 10:40

Cos takiego?

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Per = floatround(float(ileMa - ilePotrzebaBylo) / float(ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo) * 100.0)
		
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKillStreak : x%d^n^nForum : Center-Zone.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], Per, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], licznik_zabiccod[target]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Per = floatround(float(ileMa - ilePotrzebaBylo) / float(ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo) * 100.0)

	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Center-Zone.pl]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[KillStreak : x%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], Per, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id), licznik_zabiccod[id]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 08.06.2014 00:14

Witam 

 

Mam pytanie jak zmienić % wyświetlanie expa, aby zamiast 0.% , było 0%

 

Oto kod  

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.0f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKillStreak : x%d^n^nForum : Center-Zone.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], licznik_zabiccod[target]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Center-Zone.pl]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.0f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[KillStreak : x%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id), licznik_zabiccod[id]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}   

Za pomoc daje +


  • +
  • -
  • 0

#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.06.2014 00:35

http://amxx.pl/topic...amieniamy-na-0/


  • +
  • -
  • 0

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 08.06.2014 09:48

Użyłem tego i jest 0.%


  • +
  • -
  • 0

#4 Pomager'ek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.06.2014 09:50

Spoiler

 

sproboj nie testowalem 


Użytkownik Pomager'ek edytował ten post 08.06.2014 09:51


#5 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 08.06.2014 10:06

Nie działa


  • +
  • -
  • 0

#6 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 08.06.2014 10:40   Najlepsza odpowiedź

Cos takiego?

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Per = floatround(float(ileMa - ilePotrzebaBylo) / float(ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo) * 100.0)
		
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKillStreak : x%d^n^nForum : Center-Zone.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], Per, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], licznik_zabiccod[target]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Per = floatround(float(ileMa - ilePotrzebaBylo) / float(ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo) * 100.0)

	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : Center-Zone.pl]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[KillStreak : x%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], Per, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id), licznik_zabiccod[id]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 08.06.2014 10:48

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych