Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z zablokowanie rakiet na 10 sec

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Puszka Pepsi.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • GG:
  • Lokalizacja:NW
Offline

Napisano 07.06.2014 11:08

Witam mam problem z wgraniem do klasy Allen zablokowane rakietki na 10 sec od rozpczęcia rundy. Może ktoś mi podeśle klasę Allen z rakietkami zablokowanymi na 10 sec i gdy ktoś na kliknie E to mu się wyświetla "Rakiety uzywamy 10 sec od rozpoczecia rundy." 

Załączone pliki



#2 Pomager'ek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 07.06.2014 11:19

Do każdej klasy która ma rakiete dodaj zmienną

new bool:mozepuscic
Dodaj w plugin_init (pod rejestracja klasy)

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
Dodaj 2 funkcje

public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;
i przy funkcji Tworzenia rakiet dodaj pod pierwsą klamrą

if(!mozepuscic)
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
rakiety wtedy nie puści. 



#3 Puszka Pepsi.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • GG:
  • Lokalizacja:NW
Offline

Napisano 07.06.2014 11:28

a zeby pisało Rakiety zablokowane na 10 sec od rozpoczecia rundy.


Użytkownik Puszka Pepsi. edytował ten post 07.06.2014 11:39


#4 Pomager'ek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 07.06.2014 11:43

blokada rakiety:
public cod_class_skill_used dodajesz:
if(!mozepuscic)
    {
        client_print(id,print_center,"Rakiet mozesz uzyc dopiero po 10 sek od startu rundy!")
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

pod public plugin_precache dodajesz:
public NowaRunda()
{
    mozepuscic = false;
    set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
    mozepuscic = true;



public plugin_init dodajesz na końcu:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

pod new poprzednia_rakieta_gracza[33]; dodajesz:
new bool:mozepuscic;

 
 


#5 Puszka Pepsi.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • GG:
  • Lokalizacja:NW
Offline

Napisano 14.06.2014 16:48

Działa, dzięki :)

Użytkownik Puszka Pepsi. edytował ten post 14.06.2014 16:48


#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.06.2014 09:53

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych