Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

(cod_inflict_damage) DMG z rakietki nie zmienia się ... :(


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^CzarNNaninJJa^

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 06.06.2014 19:30

Witam, mam pewien problem :facepalm:

 

Otóż mam taką klasę:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwitch>

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Zjawa";
new const opis[] = "Posiada AK-47, 2 duchy [uzycie E]";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/ghost.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
    {
        client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (is_user_alive(id))
    {
        poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
        ilosc_rakiet_gracza[id]--;

        new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
        
        entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    
        new Ent = create_entity("info_target");
    
        entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
        entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");
    
        vAngle[0] *= -1.0;
    
        entity_set_origin(Ent, Origin);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    
        entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
        entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    
        VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
    }    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    

    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);    
    
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
        
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.3, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}    

public ResetHUD(id)
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
    new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(ent > 0)
    {
        if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(ent);
        ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
    }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

i zmieniłem linijkę z:

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

na

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.3, ent, (1<<24));

Tak jak jest teraz... ale

 

DMG z rakietki nie zmieniło się!!  Klasę skompilowałem (żadnych errorów) i podmieniłem.. PO zmianie mapki dalej wali tyle ile waliła :/

 

Dodam że mam CoDMoD 45k LvL i z rakietki wale po 22k.. a ja chcę żeby waliło po 5-6K

 

Czy mógłby ktoś mnie nakierować co zrobiłem żle :(

 

Pozdrawiam ;)


  • +
  • -
  • 0

---->  b_350_20_31F310_5CC629_000000_000000.png  <----

 

CoDMoD 45001LvL  ||  FastEXP


#2 ^CzarNNaninJJa^

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 06.06.2014 20:06

Edit. Kod wygląda tak:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Zjawa";
new const opis[] = "Posiada AK-47, 2 duchy [uzycie E]";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/ghost.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.3, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}	

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}

DLACZEGO TO NIE DZIAŁA :( ?!


Użytkownik ^CzarNNaninJJa^ edytował ten post 06.06.2014 20:07

  • +
  • -
  • 0

---->  b_350_20_31F310_5CC629_000000_000000.png  <----

 

CoDMoD 45001LvL  ||  FastEXP


#3 ^CzarNNaninJJa^

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 08.06.2014 10:55

@@REf...

 

Gdy utworze nową klasę i dam tam 0.3 jest tak samo... :/


  • +
  • -
  • 0

---->  b_350_20_31F310_5CC629_000000_000000.png  <----

 

CoDMoD 45001LvL  ||  FastEXP





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych