Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klasę hardscouter i ninja ;-)

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 JesTemHardcoreM

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 06.06.2014 15:00

1.Nazwa klasy:HardScouter
2.Statystyki:
int:50
zdrowie:100
kondycja:200
wytrzymałość:50
obrażenia:0
3.Opis:ta klasa jest widzialna w 80 % z bronią gdy stoi , gdy chodzi 75%, gdy kuca z bronią 90% ,gdy chodzi na kucaka z bronią 85% niewidzialności, gdy biega z kosa 95% niewidzialności, gdy kuca z kasa 100% niewidzialności,i 1/1 ze scouta 1/2 z deagle 1/1 z kosy (prawy przycisk) 1/4 he ma scouta i digla i he granade ma no recoil  200 grawitacji 4 multi jumpy auto bh wytrzymałość nie ma wpływu na dmg i perki też nie mają zawsze 1/1 z scouta i kosy
4.Frakcja (VIp, zwykła, OD lvl): vip(ADMIN_LEVEL_ B)

 

 

ps. proszę o zrobienie tej klasy ;D z góry dziękuje ;D (zrobił bym ją sam ale nie potrafie zrobić aby były różne stopnie niewidzialności próbowałem ale nic z tego nie wychodziło zawsze była tak samo widoczna z koso na kucaka  na stojąco itd ;/)

 

 

1.Nazwa klasy:HardNinja
2.Statystyki:
int:100
zdrowie:0
kondycja:200
wytrzymałość:0
obrażenia:0
3.klasa  jest w 100% nie widzialna 1/1 z noża grawitke 200 4 multi jumpy ma tylko nóż auto bh ma miny(8) które zadają dmg 2x pkt inteligęcji czyli 20 inteligęcji 40 dmg kosa zawsze 1/1 bez względu na perki i wytrzytmałość z każdego fraga dostaje 25% życia zabitego czyli zabiliśmy kolesia który mial 100 hp dostejamy 25 hp tylko na rundę aktualną
4.Frakcja (VIp, zwykła, OD lvl): vip(ADMIN_LEVEL_ B)

z góry dziękuje ;)


  • +
  • -
  • 0

#2 JesTemHardcoreM

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 06.06.2014 23:49

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "JestemHardSnipeR";
new const opis[]    = "3.Opis:ta klasa jest widzialna w 80 % z bronią gdy stoi , gdy chodzi 75%, gdy kuca z bronią 90% ,gdy chodzi na kucaka z bronią 85% niewidzialności, gdy biega z kosa 95% niewidzialności, gdy kuca z kasa 100% niewidzialności,i 1/1 ze scouta 1/2 z deagle 1/1 z kosy (prawy przycisk) 1/4 he ma scouta i digla i he granade ma no recoil  200 grawitacji 4 multi jumpy auto bh wytrzymałość nie ma wpływu na dmg i perki też nie mają zawsze 1/1 z scouta i kosy";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 250;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_wytrzymalosc");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[JestemHardSnipeR] Jesteś zbyt słaby!!.")
		return COD_STOP;
	}

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}



//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}


//Przy stoi z bronią
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE && set_user_maxspeed(id) == 0)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}


//Przy chodzi z bronią
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE && set_user_maxspeed(id) > 0)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
}


//Przy kucaniu z bronią
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if(pev(id,pev_button) & IN_DUCK && get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
}


//Przy chodzeniu na kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && set_user_maxspeed(id) > 0)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
	}

}


public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 5;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");



}



public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

{



ma_klase[id] = false



}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{



if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRANADE && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE&& damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.000, 0.0, idinflictor, damagebits);




return HAM_IGNORED;


}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public TakeDamage_wytrzymalosc(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(!cod_get_user_stamina(this))
		return HAM_IGNORED;

	redukcja_obrazen_gracza[this] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*cod_get_user_stamina(this)));
	SetHamParamFloat(4, damage/(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]))

	return HAM_IGNORED;
}

i pytanie czy dobrze zrobiłem klasę hardscoputer pod inna nazwa i z awp zamiast scouta dałem ps nie mogę tego skompilować w generatorze czyli gdzieś jest błąd proszę o pomoc z tym a tu druga wersia może dobra ta jest

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "JestemHardSnipeR";
new const opis[]    = "3.Opis:ta klasa jest widzialna w 80 % z bronią gdy stoi , gdy chodzi 75%, gdy kuca z bronią 90% ,gdy chodzi na kucaka z bronią 85% niewidzialności, gdy biega z kosa 95% niewidzialności, gdy kuca z kasa 100% niewidzialności,i 1/1 ze scouta 1/2 z deagle 1/1 z kosy (prawy przycisk) 1/4 he ma scouta i digla i he granade ma no recoil  200 grawitacji 4 multi jumpy auto bh wytrzymałość nie ma wpływu na dmg i perki też nie mają zawsze 1/1 z scouta i kosy";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 250;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_wytrzymalosc");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[JestemHardSnipeR] Jesteś zbyt słaby!!.")
		return COD_STOP;
	}

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}



//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	}
	if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE && set_user_maxspeed(id) == 0)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
	}
	if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE && set_user_maxspeed(id) > 0)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
	}
	if(pev(id,pev_button) & IN_DUCK && get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
	}
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && set_user_maxspeed(id) > 0)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
}


public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 5;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");



}



public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

{



ma_klase[id] = false



}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{



if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRANADE && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE&& damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.000, 0.0, idinflictor, damagebits);




return HAM_IGNORED;


}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public TakeDamage_wytrzymalosc(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(!cod_get_user_stamina(this))
		return HAM_IGNORED;

	redukcja_obrazen_gracza[this] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*cod_get_user_stamina(this)));
	SetHamParamFloat(4, damage/(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]))

	return HAM_IGNORED;
}

z góry dziękuje za pomoc ;)


  • +
  • -
  • 0

#3 JesTemHardcoreM

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 08.06.2014 18:52

kurde tacy znawcy na tym forum są ale nikt pomóc jak trzeba nie potrafi -_-


  • +
  • -
  • -1

#4 .::Respawn::.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:92
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Za górami
Offline

Napisano 08.06.2014 19:04

A kompilowałeś swoje? testowałeś? To po co spamisz.


  • +
  • -
  • 0

Pomagam na GG w celu Klas, Awansów, Pomocy w Klasach,

Moje GG znajdziesz w moim profilu.

CAŁKOWICIE ZA FREE!


#5 JesTemHardcoreM

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 09.06.2014 15:32

tak próbowałem tu na forum ale się nie da pisze jakiś błąd


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych