Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Niewidzialność Nie Działa W Klase

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ProSkillBongoo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Karton
Offline

Napisano 06.06.2014 12:52

Witam nie działa mi niewidzialność w klasie oto kod:

 

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
     
new const nazwa[]   = "Sztabowy";
new const opis[]    = "Bardzo slabo widoczny";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = -90;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
    

public plugin_init()
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
      
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}

 


  • +
  • -
  • 0

#2 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 06.06.2014 13:05

To

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
      
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}

Zmień na to

public cod_class_enabled(id)
{

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;
}

Użytkownik LosT . edytował ten post 06.06.2014 13:06

  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#3 ProSkillBongoo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Karton
Offline

Napisano 06.06.2014 16:14

 

To

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
      
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}

Zmień na to

public cod_class_enabled(id)
{

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;
}

Też nie styka.


  • +
  • -
  • 0

#4 PuLPeT

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Jelonki
Offline

Napisano 06.06.2014 16:34

Proszę u mnie działa:

 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[]   = "Sztabowy";
new const opis[]    = "Bardzo slabo widoczny";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = -90;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33]; **

public plugin_init() 
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true; **
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
	
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false; **
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

 


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem to Oceń !


#5 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 06.06.2014 18:19

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
     
new const nazwa[]   = "Sztabowy";
new const opis[]    = "Bardzo slabo widoczny";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = -90;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT - Tu Był");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

Masz, teraz musi działać.

Nie zwróciłem uwagi na biblioteki ....


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#6 ProSkillBongoo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Karton
Offline

Napisano 07.06.2014 09:17

Niewidzialność działa ale tylko jedną rundę później już nie ...


  • +
  • -
  • 0

#7 Pomager'ek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 07.06.2014 11:13

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <engine>
new ma_klase[33];
     
new const nazwa[]   = "Sztabowy";
new const opis[]    = "Bardzo slabo widoczny";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = -90;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
    

public plugin_init()
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


Użytkownik Pomager'ek edytował ten post 07.06.2014 11:14






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych